حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

حالا ای موقع؟

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ

چرا سنجش باید روز اول فروردین بیاد ووچر تافل باز کنه؟

چرا الان واقعا؟

قیمتشم خوبه 

و خب قطعا وقتی دلار می‌ره بالاتر خب بیشتر به نفعم میشه 

و می‌دونم اگه بخرمش به عنوان یه اهرم فشار مجبور می‌شم جدی‌تر بخونم

عااا 

البته اینو مطمئن نیستم خیلی متاسفانه  

ولی کلا دو دلم :(

شاید چون ۱۶ میلیونه و اگه بخرمش دیگه پول گوشی که خریدم و بابام پولشو داده نمی‌تونم بهش بدم و خیلی نرم باید به روی خودم نیارم 

چون دارم نمی‌گم می‌خوام این کار و بکنم 

عیب نداره نه؟

و اینکه پولشم پس نمی‌دن و پشیمونی نداره 

حالا البته شاید بتونی به یکی ارزون‌تر خودت بفروشی 

ولی خب اونم معلوم نیس

خب بیا 

تصمیم‌گیریای سخت از همین روز اول سال شروع شد 

آخه این درسته

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی