حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

استرس سگ

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

وای خدا 

یعنی چقدرررررر استرس تاثیر می‌ذاره رو کل وجودم 

دیشب درست نخوابیدم 

از صبح هم تپش قلب دارم 

معده هم خراب 

صبح خانوم الف قیافه‌امو دیده میگه حالت خوب نیس؟

ظهر هم از استرس خوابم نبرد 

الانم باز اون حالت بالا آوردن و قلبم از تو دهنم و دارم 

واقعا تو اینجور مواقع کاش می‌شد بالابیارم راحت بشم 

اینجوری که میشم پلی لیستم غمگین میشه

روزم کلا خراب میشه 

​​​​​​اینکه نزدیک پریودیم هم هست بی‌تاثیر نیست 

ولی اصلش به خاطر همینه 

خودم می‌دونم 

خب مگه چی می‌خواد بشه 

می‌خواد بگه چه غلطی کردی تا الان

می‌خواد بگه هیچی حالت نیست 

نمی‌دونم اه 

چرا تموم نمیشه 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی