حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

بلاتکلیفی محض

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۵۴ ب.ظ

خب 

جلسه‌ام برگزار شد 

استادم واقعا مهربون بود 

و با مهربونی تمام یه بار دیگه بهم نشون داد که اصلا نمی‌دونم دارم چیکار می‌کنم 

اول که اسکایپ لپ‌تاپم وصل نشد نکبت 

بهم کد ورود اس‌ام‌اس نمی‌کرد 

دیگه با گوشی رفتم و دیگه پاورم دیده نمی‌شد 

هی ازم می‌پرسید خب الان می‌خوای به چی برسی 

هی من می‌گفتم خب روشایی که داریم ایناس 

می‌گفت خب نه می‌خوای به چی برسی 

که دیگه گفتم نمی‌دونم 

بعد برخلاف اون یکی استادم هم که میگه برو ببین روش دیگه چی هست 

گفت دنبال روشای مختلف نباش 

ساده‌ترین و انتخاب کن پیاده‌سازی کن قشنگ بفهمش 

بعد این یکی استادم گفت که من تو ذهنم این بوده فلان کار و انجام بدیم 

که اون پشماش ریخت و گفت اصلا همچین چیزی فک نکنم ممکن باشه یه مقاله از این روش برای من بفرستین منم ببینم 

دیگه تهشم گفت برین با اون یکی استادم بشینین تصمیم بگیرین یه روش و انتخاب کنین پیاده کنین قشنگ 

که دیگه برای پس فردا قرار شد حضوری برم ببینمش ببینم چه گلی به سرم باید بگیرم 

آها بعد می‌گفت تخمین من اینه که ایشون سه ماه دیگه دفاع کنن 

من ریدم دهنت استاد عزیزم 

این همه وقته من و علاف کردی و هنوزم نمی‌دونیم چه گوهی بخوریم و سه ماه دیگه هم تازه اومد روش 

تازه اون آخرش داشت راجع‌به پروژه یکی دیگه حرف می‌زد که هنوز داره پروپوزال تصویب می‌کنه ولی پذیرش گرفته و شهریور هم می‌ره 

مردم چه دلی دارنا 

 

 

سرکار هم که

از پریروز که عین رفته کارمون گره خورده 

خدایی قسمتای سختشم مونده 

ولی بازم هرچی هست خیلی بهتر از پروژه کوفتی دانشگاهم جلو می‌ره -.-

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۰۳

نظرات  (۱)

بچه هایی که سر کار باهاشون هستی نمیتونن یه کمکی در زمینه پایان نامه بهت بکنن؟ در حدی که یه دیدی بهت بدن یا باعث بشه حداقل بفهمی اون قسمتای مبهم رو چیکار باید بکنی؟

پاسخ:
نه کلا فیلدش خیلی تحقیقاتی طوره 
اینجا همه عملی کارن :))
گفتن بیا همین دستگاهی که داریم روش کار می‌کنیم و ببر ارائه بده
 که خب نمیشه موضوعمو عوض کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی