حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

فرصت سوخته

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۵۴ ب.ظ

استادم وویس داده که اون یکی استاده جواب ایمیل منو برای تاریخ جلسه نداده 

خودت دوباره ایمیل بزن 

نمیشه جلسه نذاریم؟ 😭

من استرس می‌گیرم خب 

 

 

دیگه اینکه 

گویا دیشب تو گروه شرکت که من و هنوزم توش اد نکردن قرار شده بوده که امروز آقای ج برای کارت پایان خدمتش و آقای نون هم برای اوکی شدن امریه‌اش به صورت مشترک ناهار بدن 

بندگان خدا از گرون‌ترین رستوران اون دور و برا هم سفارش دادن 

با منوی باز 

دیگه ناهارمو که کلا برگردوندم 

اضافه هم اومد غذام گذاشتم تو یخچال همونجا برای فردا 

برخلاف ع و آقای ت هم کارام خیلی سریع و بدون باگ می‌ره جلو خداروشکر 

 

 

از اتوبوس چهارشنبه‌ صبحا واقعا بدم میاد 

شلووووووغ و کوهی از آدم گاو 

وای یعنی مثلاً طرف واستاده جلو در کنار هم نمیره زورش هم میاد یه دقیقه پیاده بشه دوباره سوار شه حتی خودشو یکم کج هم نمی‌کنه :/

پوف

 

 

آها راستی 

امروز دوباره اون پسره که گفته بودم می‌خوره از منم کوچیک‌تره اومده بود 

به نظرم که حتی مدرسه‌ایه و در حد کلاس دهم اینا یا شایدم کمتر 

هفته‌ای یه بار هم بیشتر نمیاد فک کنم 

زود هم می‌ره 

یه جورایی کارآموزه 

واقعا آدم اینا رو می‌بینه چقد حس عقب موندگی می‌کنه 

یعنی من دو سال کرونا تو خونه بودم 

نه درس خوندم که یه معدلی داشته باشم 

نه کاری کردم 

نه چیزی یاد گرفتم 

واقعا خاک تو سرم 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی