حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

باز دوباره من اومدم هه

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۴۰ ب.ظ

خب خب سلام 

همونطور که از عنوان مشخصه شارژم 

کلا موقعایی که یه چیزی برای استادم می فرستم و عملا کاری ندارم شارژم :))))

وای دلم برای بیکاری مطلق مثه تابستونای قدیم تنگ شده هق 

 

عرضم به خدمتتون که 

همین پیش پای شما که بیام اینجا به هد تی ای ترم قبلی پیام دادم که این ترم هم می خوام تی ای بشم 

دیگه خدایی استاد غلط کرده به کسی که دوترم تی ایش بوده و دوتا درس با نمره بالای 19 باهاش پاس کرده ریکام نده :)))

بعد داشتم فکر می کرده برم تی ای یه درس دیگه هم بشم 

به یکی از بچه هامون که ترم قبل تی ایش بود پیام دادم و گفتم چجوری بوده 

اوکی بودم باهاش فقط مشکلم با این بود که باید سوال هم طرح کنم 

چون مطمئن نیستم بتونم سوال هم طرح کنم 

حالا فعلا تصمیم نگرفتم راجع بهش و در نتیجه ایمیل هم ندادم 

می دونین چون کلا درس بدقلقیه (امیدوارم املاش درست باشه) همه یا حذف می کنن یا میوفتن یا با زیر 15 پاس می کنن 

من خودمم با اول با 9.5 افتادم 

البته که می تونستم التماس بکنم که بهم 10 بده ولی نکردم و درعوض ترم قبل با 20.6 پاس کردم (استیکر اون یارو با عینک دودیه در حال فخر فروشی)

خلاصه نه که من خیلییییی بیکارم اصلا هم ترم بعد دوتا درس ندارم و یکی هم معرفی به استاد که خودم باید همشو بخونم و یه پروژه کوفتی که کمتر از شیش ماه وقت دارم هیچ کاری هم براش نکردم و زبان داغونم و تی ای اون یکی درس هم نیستم، زده به سرم که برم تی ای یه درس دیگه هم بشم :))))

حالا ببینم چی میشه دیگه 

 

دیگه اینکه دیروز تولد م بود 

رسیده اونجا و فکر می کنم حالش خوبه (اامیدوارم)

یه دوست هندی پیدا کرده که  متولد هنگ کنگه، بزرگ شده هنده ولی لهجه اش بریتیشه :/

یه هفته پیش هم حدودا دیدم ر هم عکس پروفایلشو عوض کرده اونم رسیده و از تو یه کافه عکس گذاشته بود 

اونم امیدوارم حالش خوب باشه 

واقعا بدم نمیومد قبل رفتن ر و ن رو با هم آشنا کنم حالا که جفتشون دارن میرن یه جا 

از شما چه پنهون بدم نمیومد با هم جفت بندازمشون :)))

خدایی جفتشون خیلی بچه های خوبی بودن تا جایی که من می شناختمشون 

حالا دیگه که رفتن 

 

دارم stranger things می بینم و امشب قراره قسمت آخره فصل سه رو ببینم 

و از اونجایی که موقعی که داشتم اینا رو از روس هارد س کپی می کردم هنوز فصل چهار رو دانلود نکرده بود منم ندارمش 

ولی می خوام از همین تریبون اعلام کنم آقا من عاشق هاپرم 

اصن این مرد همه چی داره 

همه چی ها 

مهربون هست. بامزه هست. شجاااااع و دلیر هست. حمایتگر هست. کیوت هست 

آقا این مرد همه چی هست 

خودمم می دونم ته این قسمت می میره ولی فصل بعد برمی گرده 

اصن حاضرم کل سریال بمیرن فقط به خاطر هاپر *.*

وای اصن اونجاهایی که تو همین فصل سه مثه بچه ها خر ذوق میشد کیوووووووووت

آره دیگه 

 

دیگه اینکه این روزا خیلیییی وقتامو هدر می دم 

یعنی خیلییییی 

و هی هم به خودم میگم خاک تو سرت ولی هیچکار نمی کنم 

خیلی خرم 

 

آها اینم می خواستم بگم 

پریروز اینا تونستم به استادم بگم نمی دونم چیکار کنم 

یعنی خودش بنده خدا خیلی مهربونه هی مدام میگه اگه سوالی داشتی بپرس 

ولی خب به هرحال این منم 

نگین 

کسی که حتی با خودشم روش نمیشه یه وقتایی حرف بزنه 

خلاصه که بهش گفتم خیلی گیج شدم نمی دونم باید چیکار کنم 

و این یه موفقیت واقعا بزرگه 

دست بزنید برام 

 

و اینکههههه

من اگه تا قبل از شروع ترم بعد بتونم پوروپوزال ثبت کنم 

حاضرم به همه ی آدمای اینجا شیرینی بدم 

جایزه اینکه غرغرامو تحمل می کردین :)))

 

 

و درنهایت 

دعا کنین مشکل این خوابگاه کوفتیم هم حل بشه 

با تشکر 

 

برم دیگه 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۰۶

نظرات  (۱)

سلام
اولا که تولدتون مبارک، ایشالا برسین به هر چی میخواین و خدا هم خیرتون رو توی خواسته هاتون قرار بده...
این سریال استرنج سینگ تموم شده یا داره میاد هنور؟

پاسخ:
سلام 
اوا اشتباه شد. تولد "م" بوده. م اول اسم دوستمه :)
ولی بازم مرسی :)
سریال هم هنوز فصل آخرش نیومده فک کنم زمستون میاد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی