حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

چمیدونم یهویی

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۲۰ ب.ظ

الان که اینو دارم می‌نویسم تو پارک ملت نشستم 

و نرفتم خونه 

چون به نظرم اومد که غمگینم 

احتمالا بدون دلیل 

از اونجوریام که یهو وسط خیابون گریه‌ات می‌گیره و دیگه کاری از دستت برنمیاد 

متاسفانه تو شلوغ‌ترین جای ممکن هم هستن 

و تقریبا تا ده دقیقه دیگه هم باید پاشم و برم 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی