حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

نوروزتون مبارک 🌸

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۳:۴۲ ب.ظ

سال تحویل رفتیم حرم 

سر راه هم طبق این چند سال یه پلاستیک شکلات خریدیم 

موقع سال تحویل می‌پاچیدیم رو کله ملت :))

بقیه‌اشم تعارف کردیم 

بذارین راستشو بگم 

حالم بهم خورد از برنامه دیشب حرم 

تا ۱ دقیقه مونده به سال تحویل 

دقیقا یه دیقه 

که دیگه حتی بابام هم می‌گفت چرا یا مقلب نمی‌خونن پس 

همش داشتن می‌گفتن انقلاب اینجوری انقلاب اونجوری 

بابا ملت اومدن حرم امام رضا 

نیومدن مرقد امام خمینی که لعنتی 

خلاصه که حتی فضا معنوی هم نبود 

فقط سیاسی 

دیگه اینکه اون یارو چرا باید لحظه سال تحویل روضه بخونه و بگه خوش به حال کسی که با اشک سالشو تحویل می‌کنه :///

شهرم یه جوری فقط چراغونی سبز سفید قرمزه که دهه فجر اینجوری نبود 

تنها سالی که سال تحویل گریه کردم اون سالی بود که نجف بودیم و چون خیلی شلوغ بود مامانم نتونست بیاد تو حرم و من تنها بودم 

اون آقاهه هم وسط دعای کمیل یهو گفت یا مدبر اللیل والنهار انگار از اولش هم بلد نبود 

یه ربع هم داشت یامقلب می‌خوند :))

خیلی خوب بود 

خلاصه که به هرحال سال نو شد 

از صبح هم اومدیم خونه بابابزرگام و از فردا هم فکر کنم دیگه نوبت خونه ما بشه که بیان 

از پس فردا هم که ماه رمضونه :))

مهمونی فقط بعد افطار :))

از اون یه عالمه کارهامم که نگم دیگه 

تو سال جدید 

باید زبان بخونم 

زبان بخونم 

و زبان بخونم 

و دعا می‌کنم که همگی سالم و خوشحال باشن و آرامش داشته باشند و سالی باشه پر از خاطره‌های خوب برای آینده 

همه اون چیزی که تو زندگی کم دارن رو پیدا کنند و هدف‌دار زندگی کنند و برای رسیدن به هدفاشون تلاش کنن و حس خوب تلاش و پیشرفت رو داشته باشن 

امنیت داشته باشن چه اقتصادی که همش فکر نکنن پولشون داره آب می‌ره چه جانی که وقتی تو خیابون راه میرن حس نکنن هر لحظه ممکنه یکی خفتشون کنه یا پلیس بگیرتشون 

دیگه اینکه پول‌دار باشن و راضی و پربرکت درکنار عزیزها با خوشحالی 

همینا دیگه 

عیدتون مبارک 🌸🌸🌸

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی