حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

مسخره باباشون

پنجشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۴ ب.ظ

دانشجو چیست؟

مسخره بابای رئیس دانشگاه 

 

رد اطلاعیه قبلیتون خشک شد که بعدی رو صادر کردین آخه؟

زشت نیس علاوه بر اینکه خودتونو کور جلوه می‌دین، خنگ و احمق و اسکول هم جلوه می‌دین؟

باز خوبه عقلتون یکم رسیده نگفتین از شنبه پاشین بیاین =))

آها خب الان از اون پشت دارن اشاره می‌کنن که چون قول دادین تا یکشنبه نصف بچه‌ها آزاد میشن گفتین از دوشنبه دیگه بچه خوبی باشیم و بیایم دانشگاه

خداقوت 

دیگه فکراتونو خوب بکنین که ما می‌خوایم بلیط بگیریم پاشیم بیایم 

باز شنبه و یکشنبه بقیه دانشگاه‌ها شلوغ شد یهو نفرمایید که خب همونجا که هستین بمونین فعلا هفته بعد بیاین 

 

ریختن ده نفر دانشجو رو و به جرم تشکیل خونه تیمی گرفتن 

آدم برگاش می‌ریزه 

یعنی از هر جهت نگاه کنی چیز عجیبیه 

یاد 98 میوفتم که می‌گفتن حواستون باشه شب‌نامه پخش نکنن 

اصن یه فضای سورئالیه 

 

اسم استادایی که این بیانیهه رو امضا کردن دیدم 

همونقدر که از دانشگاه امام صادق و صدا سیما امضا کرده بودن (یه نفر) از دانشگاه ما هم امضا کردن 

فوق‌العاده‌اس

 

غزل پیدا نشد که هیچ 

علی هم گم و گور شده 

یعنی من ازشون بی‌خبرم

نگرانم 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی