حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

بالاخره خونه

شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱، ۰۷:۰۹ ب.ظ

بعد از یه دعوای مشتی که صبح داشتم 

و البته جا داشت دیروز هم با الیگیتور دعوا کنم مرتیکه خر 

دیگه دارم میرم خونههههههههههه 

البته الان که تو سالن انتظارم هنوز 

اگه تاخیر نخوریم به جز این یه ربعی که تاخیر خورده 

و اگه سقوط نکنیم 

دیگه شب می‌رسم خونه و رو تخت عزیز و قشنگ و دلبر خودم می‌خوابم 

آه 

خدایا شکرت

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی