حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

خستگی

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲ ب.ظ

از بعد ناهار تقریبا بازدهیم به صفر میل می کنه 

دیگه از ساعت سه به بعد که هیچی نمی فهمم و فقط یه چیزی می بندم که تموم شه بره

گلوم هی درد می کنه هی ول می کنه 

تست مامانم هم مثبت شده 

امیدوارم بتونم دووم بیارم 

درسته یه واحدو تو چهار روز تموم می کنی 

ولی واقعا فشرده س 

خودتم فشرده میشی

هم اتاقی بودن با دو عدد خرخون عجیبه

و منی که این ترم مرز ها رو جابجا کردم و معدلم شده 17 

درحالی که ف نه تننها معدلش 18 و خوده ایه 

بلکه دو رشته ای برق و کامپیوتر می خونه 

و اردر نمره هاش عموما 3-4 نمره از من بالاتره

موژان هم همینطور 

خیلی برای کسب نمره 20 تلاش می کنن 

عجیبه برای من 

این همه تلاش برای چه خب؟

البته که تنها رزومه بخش عمده ای از کارشناسیا همین معدله

که خب من همونم ندارم 

مع الاسف

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی