حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

مثه سگ ناراحتم

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۴:۱۰ ب.ظ

مثه سگ ناراحتم 

و دارم تو اتوبوس گریه می‌کنم 

​​​​​​چون حقوقم خیلی کمه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۲۰

نظرات  (۴)

حق داری، حس بدی هستش چون آدم خیلی زیاد انرژی میذاره. ولی اول کار همینه، دو سه‌ ماه بگذره خودشون بیشترش میکنن. توی بدترین حالت، تو با سابقه کاری میای بیرون میری یه جای بهتر با حقوق بالاتر. حتی میتونی از الان رزومه‌ فرستادن برای یکی دو جای دیگه رو امتحان کنی و از همون اول مصاحبه حقوقت رو طی کنی، اگه شد عوض میکنی نشد همین رو چندماه تحمل کنی ایشالا بهتر میشه. معمولا نیروهای جدید بعد چندماه درخواست حقوق بالاتر میدن، برای همین شرکتا اولش کم میگن حقوق رو. امیدوارم کارت زود درست بشه.

پاسخ:
گفت آخر سال دوباره قراردادا رو می‌بندیم 
یعنی تا آخر سال همینه 

با ناشناس موافقم...الکی خودت رو ناراحت نکن قشنگم اولش اینجوری میشه معمولا......و اره به نظرم بهتره اگه میبینی شرایط سخته به چند جای دیگه هم رزومه بفرستی.....

اوایل همیشه این مشکل ها هست ولی هرچی بری جلوتر بهتر میشه...!

تازشم برای این حقوق خیلی زحمت کشیدی ، می‌دونی کلی بهت افتخار میکنیم ... تو خیلی خوب کار کردی...

 

پاسخ:
آخه داره می‌ره تو پاچه‌ام 
و شاید باورت نشه که حتی از حداقل حقوق وزارت کار هم کمتره 

گریه داره ..

سعی من مهارت ها مختلف کسب کنی و سریع بری جای دیگه کار کنی 

رزومه درست کن برای سایت های کاریابی بفرست

روی فن بیان ات کار کن باید سیاسیت داشته باشی

پاسخ:
آخه اینجا رو خیلی دوست داشتم 
هم ادماشو هم کارمو هم همه چیشو 
به جز حقوقشو 

یک ضرب المثل کره ای هست که میگه بعد اینکه حس کردی خیلی خوشحالی و همه چی خوبه مراقب باش ...یک اتفاق بد تو راه..

منظورم اینه که خوب ...هیچوقت نمیتونیم شرایط بی نقص پیدا کنیم؛---؛

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی