حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

ریکس

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲ ق.ظ

البته ریسک نیس

ولی خب برای من یه جورایی هست دیگه

می‌خوام به پ

همون دختره که تو کلاس زبان باهاش آشنا شدم و سه سال اینا ازم بزرگتره و دختر خوبی به نظرم میومد پیام بدم که میای با هم زبان بخونیم 

چون امروز دیدم پیام داده تو یه گروهی پیام داده که گیجه و نمی‌دونه چیکار کنه و اینا 

امیدوارم چیز خوبی بشه 

ببینم چی میگه حالا 

 

 

 

بعدا نوشت

خب 

تا اینجاش که خوب بوده 

استقبال کرد 

البته گفت برای اسپیک پارتنر گرفته 

که مهم نیس 

دیگه ببینیم بقیه برنامه چی میشه 

اگه بیاد با هم بریم بیرون درس بخونیم خیلی خوب میشه 

چون تو خونه نمی‌تونم تمرکز کنم 

 

 

بعدا تر نوشت

همچنان همه چیز اوکیه 

گفت تا اول مرداد تهرانه و بعدش که بیاد می تونیم بریم کتابخونه با هم 

و گفت البته اهل کافه مافه نیست که بریم بشینیم اونجا درس بخونیم 

که منم گفتم منم همینطور 

خلاصه که همه چی خوب پیش رفته تا الان امیدوارم بقیه اش هم خوب باشه

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۱۴

نظرات  (۱)

بسی عالی 

پاسخ:
اوهوم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی