حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حقوقمو بدین دیگه

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵ ق.ظ

استادم سه روز پیش پیام داد 

یعنی همیشه وویس میده 

باز کردم و دیدم کلیت حرفش اینه که کدوم گوری هستی که دو هفته‌اس ازت خبری نیست 

با نهایت پررویی سین زدم و جواب ندادم تا دیروز که گزارشمو جمع و جور کردم و براش فرستادم 

بنده خدا اونم مثل همیشه مهربون بود و هیچی نگفت 

اون دفعه جواب این سوال که می‌خوای مقاله بدی برای این کنفرانس رو نداده بودم و این دفعه خودش گفته بود بدو جمع و جور کن که مقاله رو بدی 

ددلاینش تا آخر تیره ولی میگه تمدید هم میشه معمولا 

گفت خودمم کمکت می‌کنم و اینا 

بعدم گفت برای اون یکی استاد هم بفرست یه جلسه بذاریم باهاش ببینیم اونم اوکیه یا نه 

بهش گفتم می‌ترسم با اون جلسه بذاریم و بازم ازم سوال بپرسه بلد نباشم (بله استادم همینقدر مهربونه که اینقدر باهاش راحتم)

و گفت باشه یه سری چیزای دیگه هم گفت اینا رو اضافه که بفرس من خودم باهاش حرف می‌زنم دیگه جلسه نذاریم که استرس نگیری :)

آه یعنی این پروژه من کی تموم میشه 

 

 

با همون رتبه داغان ارشدم انتخاب رشته کردم 

یعنی به اصرار بابام 

جاهایی رو زدم که مطمئن بشم قبول نمیشم 

بابام می‌گفت نیشابور و سبزوار و اینا هم که نزدیک مشهدن و بزن 

ولی چون یه موقع ممکن بود قبول بشم اونا رو نزدم 

 

 

هنوز بهم حقوق ندادن 

سه ماه از شروع کارم می‌گذره 

و ۴۰ روز از موقعی که ورود خروج می‌زنم 

حالا دوماه اول طبق حرف عین کارآموزی محسوب میشه 

ولی دیگه بهم حقوق بدین دیگه اعع 

مسئول اینجور چیزامون یعنی همین حقوق و چیزای مالی و اینا کم میاد شرکت 

یا اگه میاد تازه موقع ناهار میاد و می‌ره می‌شینه ناهار می‌خوره 

موقع ثبت انگشتم خودش بهم گفت یادم بنداز انگشتتو ثبت کنم 

یعنی من هیچی نگفته بودم 

نمیشه الانم خودش یادش بیاد :( 

نخوام من برم بهش بگم 

اصلا نمی‌دونم چجوری باید بهش بگم 

امروز به خانوم الف گفتم به نظرت چیکار کنم 

گفت بهش بگو خیلی اوکی رفتار می‌کنه 

بعد پرسیدم خودشون می‌پرسن مثلاً حقوق مدنظرت چقدره 

گفت نه من که می‌خواستم بیام اینجا هرچقدر گفتم بهم یه عدد بدین که من حدودی حداقل بدونم هیچی نگفتن 

فقط گفتن راضیت می‌کنیم 

اونم واقعا ریسک کرده بدون اینکه بدونه اینجا چقد حقوق می‌دن طرحش تو بیمارستان و ول کرده اومده اینجا 

بعدم گفت من شنیدم که دکتر از بچه‌ها پرسیده که از تو راضی هستن و اینا (حالا نمی‌دونم از خودشم پرسیده یا نه) 

همه گفتن که خوبی و کار می‌کنی و اینا 

خب دیگه 

حالا منم راضی کنین بهم حقوق بدین دیگه ایش 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی