حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

تعطیل

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴ ق.ظ

خب 

امروز و خودم تعطیل کردم 

چون چند نفر از بچه‌های شرکت که می‌خواستن برن مسافرت 

فک کنم امروز مثلاً کلا ۴ نفر بیشتر نمی شدیم 

خودمم هم کار خیلی زیادی نداشتم 

صبح بیدار شدم 

و تصمیم گرفتم نرم سرکار :))

و خوابیدم 

خیلی چسبید 

 

 

 

جمعه کنکور وزارت بهداشت دادم 

نتیجه اون یکی کنکور همونقدر افتضاح بود 

اینم یه چیزاییش سخت بود 

درکل خیلی خودمو کنترل کردم که چیزایی که شک دارمو نزنم 

و خب ۳۵ تا اینا زدم تهش از ۱۲۰ تا سوال 

چقد وزارت بهداشت بد آزمون می‌گیره 

دفترچه‌ها که جلد نداشت همشون هم مثل هم بود اسم و کد هم نداشت روی پاسخنامه عکس نداشت جای امضا نداشت کارت‌هامونو جمع نکردن و از همه عجیب‌ترررررر دفترچه‌ها رو تهش ازمون نگرفتن و گفتن ببرین با خودتون 

خیلی عجیب بود واقعا 

نمی‌دونم باید دعا کنم خوب بشم یا نه 

چون هیچ علاقه‌ای ندارم که دوباره درسای کارشناسیمو بخونم 

 

 

 

امروز عصر مهمونی دعوتیم 

خونه دختردایی مامان‌بزرگم که بهش میگیم خاله 

همون که قبلاً شب چله خونه‌اش مهمونی می‌گرفت و کرسی می‌زد 

خونه‌شون نزدیک حرمه و قدیمیه 

از اینا که هی می‌خوان ازشون بخرن تا خرابش کنن 

تو حیاطش حوض داره و پله‌هاش خیلی بلنده 

جمعشونو ​​​​​​دوست دارم امیدوارم خوش بگذره 

 

 

اون دوستم بود که ترم یک با هم دوست شده بودیم 

و تو کرونا ازدواج کرده بود 

ترم مهر پارسال یه مدت اومد بعدش دیگه نیومد و گفت کیسه صفرا عمل کردم و بهتر بشم میام ولی دیگه کلا نیومد 

 چند وقت بود ازش خبر نداشتم و جواب پیامای من و میم هم نداده بود 

میم چند روز پیش بهم پیام داد گفت جوابمو داده 

گفت بهش به شوخی گفتم ما گفتیم لابد حامله‌ای 

جواب داده آره الان ۲۰ روزه بچه‌ام به دنیا اومده 

گفته افسردگی گرفتم و می‌خواسته برن همو ببین و اینا 

یه دوسالی هم مرخصی زایمان گرفته از تحصیل

واقعا که چقدر زندگی می‌تونه عجیب و غریب باشه 

یاد مسخره بازیای ترم یکمون میوفتم و باورم نمیشه یکی از ما الان بچه داره 

 

​​

​​​​​

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۱۳

نظرات  (۱)

۱۶ خرداد ۰۳ ، ۰۵:۳۲ بامبوی خوشحال

تقریبا درست حدس زدی و وزارت بهداشت خیلی خیلی بی در و پیکر تر از علومه. نمسدونم بودجش کمتره یا دزدی فراوونتر اما واقعا داغونه. حقوق کارکنانش خیلی کمتر از علومه و همه ناراضین. 

به علاوه، یک پزشک خوب هیچ ربطی به مدیر خوب بودن نداره. اما تمام مدیران وزارت بهداشت از بالا تا پایین، پزشک هستند و مدیریت بلد نیستن و تصمیماتشون باعث هدر رفتن کلی منابع و وقت و هزینه میشه. 

پاسخ:
اصن مگه وزارت علوم حقوق هم میده و ما خبر نداشتیم؟ :)))

گویا نمکی وزیر بهداشت روحانی اولین وزیر بهداشتی بود که پزشک نبود 
به جاش داروساز بود :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی