حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

اکلیلی موقتی

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۰۳ ق.ظ

بعله 

در حال حاضر اکلیلی هستم 

چون الان وویسای استادم و باز کردم 

هردوتا گزارشمو اوکی داده بود و گفت بفرستم برای اون یکی استاده

بعدشم گفت با اختلاف از بقیه دانشجوهام بهتر می‌نویسی و متن‌هات خیلی روون و خوبه و کاملا حس میشه  *.*

چون به معنی واقعی ساییده میشم که خودم بفهمم چی نوشته ⁦:⁠')

ولی خب این اول بدبختیه ⁦:⁠'⁠(⁩

حالا باید بگردم دنبال کد که فکر نکنم پیدا بشه ⁦:⁠'⁠(⁩⁦

حالا تا فردا صبح می‌تونم فعلا اکلیلی باشم ببینم فردا چی میشه 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۳

نظرات  (۲)

*-*

پاسخ:
:)))

دمت گرمممم.

پاسخ:
مرسیییی*.*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی