حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

کیوووووووت

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

دیشب با اینکه ساعت دو و نیم خوابیدم و سه بیدار شدم و چهار خوابیدم و هشت بیدار شدم صبح خوب اجیر بودم

 احتمالا که نمی‌دونین اجیر چیه 

که خب برید یاد بگیرین 

 

دیشب بابام اومد و صبح هم کار داشت دیگه خودش منو برد 

امروز ع سفید پوشیده بود 

حس کردم منم می‌تونم دیگه لباس روشنامو بپوشم 

اخه این خانوم الف کلا همیشه با یه دست مانتو شلوار اداری سرمه‌ای و مقنعه میاد 

بقیه هم اکثرا تیره می‌پوشن 

بعد من مانتو نسبتا تیره کلا چندتا بیشتر ندارم 

بعد اینا همش تیره می‌پوشن من روم نمیشه روشنامو بپوشم

 

دیگه همه چیز خوب و معمولی بود 

کارام روال بود نسبتا 

و اما قسمت کیوتش *.*

اون آقای نون که هنوزم ترجیح میدم بهش بگم آقای یه کوچولو تپلوی گوگولو اومد بالا (اتاق خودش طبقه پایینه)

بعد همینجوری یکم چرخید 

اومد واستاد جلوی میز من یکم 

بعد گفت چیزی به ذهنم نمی‌رسه که بهش گیر بدم الان 

بعد خودشم خندید رفت *.*

وای خیلییییییی کیوتهههه *.*

​​​​​​یعنی می‌خنده دقیقا عین این استیکره میشه 😊

اینکه مثل خودم هم مغزش موقع باز کردن سر صحبت فلج میشه خیلی کیوته :))

 

توی اتوبوس راه برگشت هم زبان خوندم 

که قشنگ به بقیه که بیکار بودن حس عذاب وجدان بدم :/

 

دیگه برم این گزارش دوم هم تموم کنم 

حس می‌کنم خیلی دارم وسواس به خرج میدم براش 

امیدوارم امشب مطلباش تموم بشه و فردا هم مرتبط کنم بدم بره دیگه 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۸

نظرات  (۱)

چقدر آقای نون! بامزه ست :دی.

به آدمایی که تو اتوبوس نشسته ان عذاب وجدان بدی؟! :\ بابا لامروت. 

پاسخ:
وای خیلیییییی 
نه واقعا هدفم اون نبود که :))
 ولی با خودم فکر کردم که من اگه جای اونا بودم با خودم می‌گفتم چقد وقتمو تلف می‌کنم این یارو حتی تو مسیرم از وقتش استفاده مفید می‌کنه :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی