حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

من موندم و حوضم؟

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸ ب.ظ

دقایقی پیش دیدم ث (از بچه های دانشگاه که همگروهی بعضی از درسام هم بود) پیام داده توی این گروه های مهاجرتی 

چک کردم دیدم که چهار روز پیش پیام داده بوده که پذیرش گرفته از کانادا و سوال داشت راجع به بقیه کاراش

آه 

واقعا بهش آفرین میگم که وسط پروژه اش هندلش کرده

دوست داشتم بهش پیام بدم و بپرسم کجا قبول شده 

ولی چون خیلی وقته بهش پیام ندادم روم نمیشه 

س (یکی دیگه از بچه های دانشگاه) هم که میره آمریکا فک کنم 

یه روز اومد تو گروه همه ی کتابای درسی و زبان شو آگهی کرد که بفروشه 

واقعا باید حس رهایی جالبی داشته باشه 

س و ع (یکی دیگه از بچه های دانشگاه) با هم اپلای می کردن 

ع رنک یک دانشکده مون بود و س احتمالا نفر چهارم 

و در کمال تعجب فکر می کنم ع قبول نشده 

چون با یه سال تاخیر اسمش و برای ارشد مستقیم سال بعد دیدم 

کاش حداقل یه دانشگاه دیگه ارشد می خوند 

ناراحتم واقعا که ع نتونسته بره 

اگه جای ع بودم احتمالا خیلی خیلی خیلی حرص می خوردم سر اینکه س داره میره و من نه 

این وسط من

همون تنبلی که بودم هستم 

 

   

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۲

نظرات  (۲)

منم میخوام گریه کنم :(

چون من با حوضم نموندم و خودم رو توی چاه ادامه تحصیل اینجا انداختم و بدبختی آزاد کردن مدرک رهام نمیکنه

پاسخ:
:((
نمیشه با کاریابی آزاد کنی؟ 

با کاریابی وقتی هست که الان دانشجو نباشی، اگه بخوام انصراف بدم ‌و با کاریابی آزاد کنم باید پول برای انصراف هم بدم :(

نباید شروع میکردم مگر اینکه الان به بهانه فرصت مطالعاتی برم 

پاسخ:
عااا :(((
نمی‌دونم چی بگم :((
فقط امیدوارم یه موقعیتی برات پیش بیاد که تحمل کردن شرایط برات راحت‌تر بشه تا موقعی که هرجا دوست داری بری 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی