حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

راستشو بگین

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۰۳:۱۶ ب.ظ

ای شماهایی که من باهاتون کار می‌کنم 

اینجا رو می‌خونین؟

چرا یه جوری رفتار می‌کنین انگار حرفای شب قبلمو می‌خونین ها 

اگه می‌خونین به روم نیارین باتشکر 

اونجوری باید برم بمیرم 

ممنون 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۲۸

نظرات  (۱)

من یه دوره توهم این رو داشتم که استادم حتما وبلاگم رو میخونه :)

از یه طرف دیگه فکر میکردم توی آزمایشگاه شنود گذاشته، البته مورد دوم رو هنوزم فکر میکنم درسته ولی اولی امکان نداره.

شاید برای اینه که آدم حرف دلش رو مینویسه و این چیزا ممکنه توی رفتار آدم، نشونه‌هاش دیده بشه.

مگر اینکه با نت محل کارِت، وبلاگت رو باز کنی :) که اینم بعیده انقدر بیکار باشن که بشینن چک کنن

پاسخ:
خب الان واقعا استرس گرفتم چون با نت اونجا اینجا رو باز کردم ولی واقعا دیگه انقد بیکار که نیستن دیگه 😬
یعنی امیدوارم که نباشن 😬

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی