حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

پیام بده دیگه

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۴۷ ب.ظ

گفتی هماهنگ می‌کنیم 

یعنی من پیام باید بدم بگم فردا کی بیام؟

نمیشه خودت پیام بدی؟

چون من اینجا هنوزم به هیچکی نگفتم 

تازه بابام هم اومده 

داره ساعت ده میشه دیگه 

پیام بده دیگه 

 

 

خب دیگه خودم پیام دادم 

گفت من از سه بعد هستم

خب لعنت بهت 

اه 

اه 

اه 

قلبم اذیت می‌کنه 

 

 

 

خب تو نگران چییی 

اه 

شاید نگران این که هنوزم به هیچکی نگفتم 

گااااد 

حرف زدن خیلی سختمه 

معده خراب 

قلب خراب 

این چه وضعیههه 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی