حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

این چه وضعشه خب

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۶:۱۲ ب.ظ

خب مرتیکه 

الان بعد یه هفته پیام دادی 

که احتمالا بگی من قبولم و بیام 

اخه الان؟

خب من از کجا بدونم این چاره است که بیام توش یا چاهه 

ها؟

بیام حالم بدتر میشه یا چون از خونه درمیام بهتر میشم؟

خب من چی کار کنم تو رو 

ایش

خداااامیپیمیوبمبمرب

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی