حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

کار

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۶:۳۸ ب.ظ

چند دیقه پیش یه آگهی شغلی دیدم 

از شرکت مورد علاقه‌ام

که حوزه‌اشم مرتبطه کاملا 

که هم مکانش داخل مشهده 

هم عنوانش کاراموزیه 

هم ساعت کاریش شناوره 

هم زده چهار روز در هفته البته نوشته حداقل 

هم چیزایی که گفته رو دارم

فقط استرس دارم 

و می‌ترسم همینجوری که پروژه‌ام جلو نمیره دیگه اونجوری اصلا جلو نره و براش وقت نذارم

ولی می‌دونم دیگه یه همچین موقعیتی پیش نمیاد برام 

اخ 

باید همه اعتماد به نفسم و جمع کنم دوباره 

خیلی سخته 

که رزومه تقریبا خالی برای یه جایی بفرستی 

آه 

تا حالا مصاحبه هم نرفتم 

اونم فک کنم خیلی سخت باشه :(

ولی باید بتونمش 

حالا میام آپدیت میدم 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۰۹

نظرات  (۲)

۰۹ اسفند ۰۲ ، ۲۰:۳۵ 🌺آسیــ هــ💚

وسط پروژه نرو سرکار پدرت در میاد . بیا منم ورق بزن . 

سلام، وسط پروژه دیدن آگهی‌های شغلی خیلی وسوسه‌کننده هستش، به نظرم خیلی سبک سنگین کن، بعضی وقتا وسط پروژه، سراغ کار رفتن یه‌جورایی علت زمینه‌ایش فرار از پروژه هستش. مثل وقتی که آدم کار زیاد داره ولی نمی‌تونه تفریح هم کنه حتی و خودش رو با چیزای عجیب غریب سرگرم میکنه فقط برای اینکه به اون کار اصلی فکر نکنه.

من خودم یه دوره حس بدی از پروژه ارشدم گرفتم و عوضش پا شدم چندتا مصاحبه کاری رفتم و همه‌اش دنبال کار بودم، همه‌شون هم برام خیلی جذاب به نظر میرسیدن ولی واقعا هدفم این بود که فکر میکردم اره اگه پروژه رو گند بزنم عوضش کارم هست که حس خوبی بهم بده.

مطمئن باش همچین موقعیت‌های کارآموزی توی تابستون خیلی خیلی بیشتر هستن و هیچ‌وقت متوقف نمیشن، کارفرما از نیروی کار مفت با اسم کارآموز هیچ‌وقت بدش نمیاد مخصوصا توی این دوره که نیروی کار رشته‌های مهندسی واقعا کمه. من خودم یه شرکتی رو که خیلی پیگیرش بودم هنوزم اگهی‌هاش رو میبینم. 

این چندماه شاید پروژه‌ات فرسایشی بره جلو ولی بهتر از اینه که یه دغدغه جدید برای خودت درست کنی. پروژه‌ها یه دوره‌ای مثل باتلاق میشن، روش وقت زیاد بذاری ضرر نمیکنی. 

موفق باشی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی