حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

آهنگ یهویی

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶ ق.ظ

واقعا خیلی وقته این مدلی پست نذاشتم 

و خاک بر سرم که می‌ذارم یه عالمه اتفاق روی هم جمع میشه

بعدشم نصفشو یادم می‌ره و نمی‌نویسم 

حالا 

من چند روز پیش یه آهنگی رو سرچ کردم 

بعد توی یه سایتی آنلاین داشتم گوش می‌دادمش 

بعد آهنگ تموم شد رفت بعدی 

و گس وات؟

من کلاس پنجم که بودم از مدرسه میومدم خونه هیچکی نبود بعضی وقتا 

بعد من تا موقعی که داداشم از مدرسه بیاد چون راهنمایی بود اون دیرتر تعطیل میشد تنها بودم 

حدود یه ساعت مثلا 

منم از موقعیت استفاده می‌کردم 

غذامو گرم می‌کردم می‌رفتم می‌شستم پای کامپیوتر 

بعد می‌رفتم تو این سایتای بازی آنلاین 

از اینا که یه عالمه بازی هست و توش باربی آرایش می‌کنی یا لباساشونو هی عوض می‌کنی و اینا 

بعد من اون موقعا هر آهنگی که داداشم گوش می‌داد گوش می‌کردم 

و اونم هر آهنگی که داییم گوش می‌کردم گوش می‌کرد 

بعددددد یه آهنگی بود که خیلی خفن بود اون موقع برام 

خارجی بود و خب من هیچی ازش نمی‌فهمیدم 

عکس کاور این آهنگه هم خیلی خفن بود برام 

من اینو می‌ذاشتم صداشم بلنننند می‌کردم 

بعد باهاش باربی بازی می‌کردم :)))

بعدا دیگه من سعی کردم اون آهنگ رو پیدا کنم ولی نشد 

چون هیچی از متنش نمی‌دونستم 

اسمشم نمی‌دونستم 

فقط عکس کاورش یادم بود که یه بیابون مانندی بود که یه عالمه سایه آدم توش بود ولی خود آدما نبودن 

بعد حالا تو اون سایت که رفت آهنگ بعد دیدم این عکس اومد 

اینجوری بودم که اععععععع ایییییییین 

بعد آهنگش پلی شد دیدم 

ارهههههههه همیییییییییین بوددددددددد 

خلاصه که خیلی خیلی رندوم پیداش کردم 

و واقعا آهنگ خوبی بود 

butterflies and hurricanes از میوز بود 

خیلی حس خوب و باحالیه اینجوری یه چیزی رو پیدا می‌کنی 

بدون اینکه تو فکرش باشی 

مثه پیدا کردن نغیر علیک یوما شد اینم 

همونقدر یهویی 

 

انقد اینجوری ننوشتم یهو وسطش گفتم خب اینا رو می‌نویسی که چی 

بعد به خودم گفتم به تو چه دلم می‌خواد :)

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی