حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

سلام سلام

دوشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۲، ۰۵:۱۴ ب.ظ

عنوان که از بانو هایده‌اس 

چون این ماشینی که تو کوچه‌اس و صاحابش داره می‌شورتش هایده گذاشته و الان هم سلام سلام زندگی سلام داره پخش میشه :)

 

سرما خورده‌ام 

پریروز برای کلاس صبحم اصلا خوابم نمیومد 

ولی استاد گرامی یه جوری کلاس و برای چارتا اسلاید تاریک کرد و لالایی گفت که بعد کلاس هیچ جوره نمی‌تونستم بیدار بمونم 

رفتم تو نمازخونه خوابیدم و کف اونجا هم که یخخخخخخ 

و سرما خوردم 

الانم دیگه دماغم زخم شده از دستمال 

 

پورپوزال نویسی رو شروع کردم 

ولی عجیبه آخه 

یه نمونه فرستاده این استاده 

۳۵ صفحه‌اس با ۵۴تا رفرنس 

بعد پورپوزال بقیه نهایتا ۱۰ صفحه‌اس با ۱۰تا رفرنس

و واقعا تو اون نمونه‌ای که فرستاده یه چیزایی داره که جاش تو پورپوزال نیس 

دیگه حالا فعلا یکم شروع کردم به نوشتن 

 

مدیر گروهمون دوباره شده بدترین استاد دانشکده و دانشگاه 

که البته همزمان استاد مشاورمون هم هست :///

چرا ول نمی‌کنه ما رو نمی‌دونم 

بعد فهمیدم اون استاد دیگه‌ای که هوش درس می‌داد ولی نمی‌تونست کامپیوتر و روشن کنه بازنشسته شده 

و فهمیدم استاد گلابی و مهربونمون ماشین لرنینگ ارائه کرده و ما خبردار نشدیم و به جاش اون درس مزخرف با اون استاد مزخرف‌تر و برداشتیم 

واقعا هیچی از درسش نمی‌فهمم 

بس که پایه مدار و الکمون ضعیفه 

و خودش هم بد درس میده 

دو دونه تمرین داده ولی همونم نمی‌تونم حل کنم 

عالیه 

 

ساعت شیش و نیم داریم می‌ریم تئاتر پدر 

آدم معروف خیلی داره 

ولی امتیازش خیلی بالا نبود 

من فیلم پدر و ندیدم 

شاید اینجوری کمتر متوجه مشکلای تئاتره بشم 

درواقع تو نظرات همه از یه بازیگر خانوم خارجی ناراضی بودن که می‌گفتن حس و خوب درنیاورده 

حالا بین این همه ایرانی چی شده که تصمیم گرفتن یه خارجی رو بیارن نمی‌دونم 

خلاصه امیدوارم خوب باشه 

 

اقا من یه چیزی فهمیدم 

بحث این بود که یکی از دوستای م که نمی‌دونم کجاس رفته کنسرت لانا 

بعد داشتم می گفتم که من تو همین ایران هیچ کنسرتی نرفتم (:(

و حقیقتا قیمت‌ها الان انقدر بالا رفته که به نظرم نمی‌صرفه برم 

و ناراحت‌کننده بود 

 

مامانم برای ۴ آذر وقت عمل گرفته 

تصمیم داشتم یکم بعد میانترمم برم خونه 

هفته بعدم کلا نیام تا دهم 

ولی اون یکی درسم هنوز تاریخ میانترمش و مشخص نکرده 

امیدوارم نندازه تو اون بازه 

واقعا بد میشه 

 

دیگه چی؟

اها 

م بهم گفت منو با ن شیپ می‌کرده :)

ن و تا اونجایی که می‌شناختم که البته مقدار کمی بود واقعا پسر خوبی بود 

ولی خب اون یکی دیگه رو دوست داش با اینکه ردش کرده بود دوبار 

و اینکه با یکی که داره می‌ره چرا باید وارد رابطه بشی اصولا 

درکل امیدوارم اونجا حالش خوب باشه و یکی رو پیدا کنه به جای اون عنتر خانومی که دوسش داشت 

و س هم بهم گفت تو یه ایسه کوییری 

دیگه داشتم پاره می‌شدم از خنده ولی چیزی بهش نگفتم 

گفتم بذار این اسکول هم دلش شاد باشه 

کلا از این اخلاقش که راجع‌به گرایشای بقیه نظر میده اصلا خوشم نمیاد 

مثلا به نظر خودش فانه ولی به نظر من نه 

 

دیگه اینکه یکی دوبار رفتیم بیرون بازی کردیم 

و همچنان از عن بازیای م و ع بدم میاد 

یه جوریه که گند می‌زنه به فضای دوستانه جمع 

حداقل برای من اینجوریه 

دیگه همین 

برم یه ویتامین سی بخورم 

​​​​​​

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی