حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

از باغ فردوس

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۱۴ ب.ظ

خب الان که دارم می‌نویسم ساعت حدودا هشت شبه 

و من برخلاف دیروز که پوسیدم تو خوابگاه 

الان تنها اومدم باغ فردوس 

تا حالا نیومده بودم 

تا تجریش با مترو اومدم 

بعد طبق معمول از در اشتباهی اومدم بیرون 

و مسیرم طولانی‌تر شد 

ولی به هرحال رسیدم 

دوست داشتم اینجا تو تاریکیای بیرونش بشینم 

همون راه آب وسط که آب نداره و توش می‌شینن 

ولی خب یکم تاریک بود 

ترسیدم 

بعد اینکه چقدر هوا این بالاشهر خوبه ها 

اصن کیف می‌کنی 

 

امروز صبح رفتم جلسه ی اون درسی که ترم قبل هم تی‌ایش بودم و احساساتم که همونجا سر جلسه نوشتم و می‌تونین این پایین بخونین 

 

من ریدم تو این زندگی که مستقیم میگی ریکام نمی‌دم 

سگگگگگگگ

من دو فاکینگ ترم تی‌ایت بودم 

دو تا درس با نمره بالا ۱۹ باهات پاس کردم 

بعد میای میگی ریکام نمی‌دم مگر اینکه کارای دیگه‌ای با هم بکنیم 

چیکار کنیم 

(سانسور کردم این قسمت برای اینجا)

سگگگگگگگ

من نمی‌فهمم چرا همه چی که به ما می‌رسه وا می‌رسه 

خب یعنی چی که به تولید محتوا بیشتر ریکام میدیییییی

خب من شاید اصن اعتماد به نفس تولید محتوا نداشته باشم 

عوضیییییییییی 

خب مگه مجبوری این همه تی‌ای بگیری که بعدم بگی من وقتتتتتت ندارم ریکام بدم 

خب چهار پنج تا بگیر به همونا بده دیگه اه 

وای چقدر جلوی این هدتی‌ایه خجالت کشیدم 

هی می‌گفت من تو گروه چیزی می‌فرستادم هیچکدوم نظر نمی‌دادین هم هم منو نگاه می‌کرد 

عاقا 

خب نظری نداشتم 

اصن من اعتماد به نفس نظر دادن ندارم 

 

خب این بود نظرم راجع‌به جلسه‌ی صبح 

دیگه اینکه کاش یه دوست داشتم مثه ن که میومد ازم عکسای قشنگ قشنگ می‌گرفت اینجا 

چون من هیچ جوره استعدادی در ژست گرفتن ندارم 

یعنی شاید دارم 

ولی یه جوری خونوکیم میشه 

سلفی هم که اصلاااااا 

اصن دستم کجه خودم تو عکسام جا نمی‌شم :/

عاااا 

یه دختر مغموم و خوشگلی دیدم که داشت تنها می‌رفت 

الان با یه پسره برگشت 

خدایا شکرت :))

دیگه راجع‌به امروز اینکه 

فهمیدم م داداشش چهار ماه پیش رفته آلمان 

ولی می‌گفت من به رفتن فکر نمی‌کنم 

یه چیزی نگهم داشته انگار 

بعد با ر حرف می‌زدم اون داشت می‌گفت داره به رفتن فکر می‌کنه یعنی حداقل برای خوندن ارشدش 

و این درس مزخرف با قطعیت ۹۹درصد تو پاچه‌امه 

واقعا دوست داشتم کارشناسی رو با یه درس کاربردی‌تر و به درد بخورتر تموم می‌کردم 

ولی مسئولین همت کردن که نشه 

 

دیشب اون موقعی که تنها بودم خوابگاه 

یهو دلم خواسته شدن خواست 

شاعر همیشه با کلت داره پلی میشه :)

 

بعدا نوشت: 

تو راه برگشت جلوی اوینو سه‌تا پسرا بودن یکیشون گیتار الکتریک می‌زد یکیشون بیس یکشونم درام 

یه نیم ساعت شایدم بیشتر نشستم لذت بردم 

ارکستر سمفونیک اجرا داره تالار وحدت 

ولی طبق معمول ساعت ۹:۳۰عه 

و حتی جا هم داره الان چون تمدید شده 

ولی ساعتش دیره 

تا برسم خوابگاه رام نمی‌دن :(

آه 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۵

نظرات  (۲)

۰۶ مهر ۰۲ ، ۰۰:۲۲ یاسمن گلی :)

خوابگاه تا چه ساعتی اجازه بیرون بودن میده؟

پاسخ:
ده و نیم اینا 
۰۶ مهر ۰۲ ، ۱۰:۴۷ یاسمن گلی :)

خب به نسبت خوبه 

پاسخ:
اره واقعا 
ناشکری نمی‌کنم واقعا نسبت به خیلی جاها خوبه
ولی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی