حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

سوم مهر

سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۱۷ ب.ظ

خب واقعا عنوان نداشتم دیگه که بخوام بذارم

مثه همیشه روزمره‌ست دیگه 

خب عرضم به خدمتتون که گفتم که یه دکتر رفتیم برای دست مامانم و خیلی سریع و فوری از روی عکس گفته بود نهههههه چرا دستتو بستی این نشکسته و آتل هم باز کرده بود و گفته بود برو آروم آروم تموم بده خوب میشه خودش 

بعد این بنده خدا فلوشیپ هم از آلمان داشت 

حالا خدایی فرداش دست مامانم خیلی بهتر شده بود و تکون می‌خورد تا حد خوبی بالا میومد و خیلی از کاراشو می‌تونست بکنه 

اماااااا

پس فرداش رفتن ارتوپد دوباره عکسا رو نشون بدن و دوتا ارتوپد گفته بودن نه شکسته باید گچ بگیری 

تازه یکیشون که گفته بود یکم بیشتر ضرب می‌خورده باید عمل می‌کردی 

و بعله گچ گرفتن دست مامانمو 

واقعا آدم می‌مونه الان حرف کدوم دکتر درسته خب 

بعد باز برای یه کار دیگه که از قبل چندتا نوبت دکتر گرفته بودیم و اینا 

که گفتم تو مطب یکیشون داشتم یخ می‌زدم 

حالا اون خانوم بعد سه ساعت علاف کردن ما یه مشاوره داده بود و گفته بود این عکسات به درد نمی‌خوره بیا برو اینجا که ما می‌گیم عکس بگیر دوباره بردار بیار 

امروز صبح هم یه جا دیگه نوبت داشتن که دیگه این نوبر بوده والا 

اون که حتی مشاوره هم نداده گفته نه ما کلا اینا رو قبول نداریم بیا همینجا تو مرکز خودمون برو دوباره آزمایش بده و عکس بگیر تا من بهت بگم :///

بعد دیروز هم یه وقت دکتر دیگه داشتیم که چون رفته بودیم جای ارتوپد کنسل کرده بودیم 

و در کمال تعجب دکتره زنگ زده بود شخصاااااا که چرا نیومدین :/

بعدم کلی حرف زده بود و گفت بود مدارکتو برام ایمیل کن 

و حالا نتایجی که از این دکترا به دست اومده 

یکی میگه قرص نخور اینا خیلی عوارض داره برو عمل کن 

یکی میگه نه عیب نداره قرص بخور تو این سن عمل نکن 

یکی میگه نه قرص بخور نه عمل کن یه کار دیگه کن 

واقعا اصن من می‌فهمم چجوریه که اینا دکتر شدن 

همه هم که متخصص 

کار هیچ کس هم قبول ندارن فقطططط مرکز زیرنظر خودشون 

اصلا هم که دلیلش این نیس که یه پولی می‌ره تو جیب خودشون 

تهشم که هر کدومشون یه کوفتی میگن 

و حالاااااااا 

این وسططططططط 

پدر گرامی ما گیر داده که ببیییییین دکترا چه خوبه کارشون :///

وای فقط سرمو بکوبم به دیوار 

حالا دیگه مامان بابام برگشتن و ازمایشای اون عنتر خانوم هم خودم باید برم بعدا بگیرم و برم نشون دکتر بدم ببینم چه چرتی میگه

 

از اون طرف

جلسه تی‌ایای درسی که ترم قبلم تی‌ایش بودم اوکی شده 

یعنی تی‌ای اون شدم 

و در کمال تعجب فک کنم نزدیک ۱۰ نفر شایدم بیشتر درخواست داده بودن و همه رو گفته بیاین فعلا 

به نظرم که بهتره یه تعدادشونو ما به عنوان پیش‌کسوت شوت کنیم برن 

تی‌ای اون یکی درس هم که شدم 

نگم که دیگه می‌خواستم برای درس سوم هم درخواست بدم :)))

دیگه عرضم به خدمتتون که یکی از بچه‌هامونو دیدم که شرایطش کاملا مثه منه 

همونقدر بلا تکلیف و بدون موضوع و پوروپزال 

بدجنس نیستما ولی خوشحال شدم که تنها نیستم :)))

دیگه اینکه یه درس کم دارم و هیچی تو این سگدونی پیدا نمیشه که بردارم که هم استادش خوب باشه هم درسش 

دو نفر دیگه هم اومدم تو اتاق و تنها نیستم دیگه 

ولی خب با هم حرف نمی‌زنیم خیلی 

یه سکوت ناجوری حاکمه کلا 

دوست دارم برم بیرون الان 

ولی نمی‌دونم کجا برم 

هوا هم خیلی خوبه 

ولی اون عذاب وجدانی که این همه کار داری می‌خوای بری بیرون هم دارم 

این روزا خیلی هم بد می‌خوابم 

کلا من رو جا خیلی حساسم 

جام که عوض میشه خیلی بد می‌خوابم

الان می‌خوام یه ساعت بخوابم صد دفعه هی وسطش بیدار میشم میگم یه ساعت نشد؟

دیگه برم یه چیزی بخورم 

 

​​​​​

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی