حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

دوباره خوابگاه

يكشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴ ب.ظ

ببینید کی اومده خوابگاه و داره از تنهاییش مثه سگ لذت می‌بره 

مننننننننننن 

هنوز هیچکی نیومده 

و من دارم خودم و در اینترنت بی‌نهایتم غرق می‌کنم 

و از آهنگ با صدای بلند بدون هندزفری لذت می‌برم 

انگار دوباره عاشق آهنگام شدم اصن 

بالشتمو گذاشتم کف زمین درازم 

اصن به 

هیچ خریم نیس 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۲

نظرات  (۱)

آخ منو بردی به دوران شیرین شیرین و شیرین دانشجویی.

منم همچین تجربه ای دارم ،واقعا حال میده. از این دوران زیبا نهایت لذت رو بب ،که بعدش حسرت به دل نمونی.

پاسخ:
دیگه ترم آخره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی