حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

سالگرد ۱۱ سپتامبر

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳ ب.ظ

 

بعله 

۲۲ سال پیش یه همچین روزی من متولد شدم 

فک کنم قبلاً گفتم که همیشه فکر می‌کردم ۱۷,۱۸,۲۰,۲۲ سال‌های خاصی تو زندگیمه 

یعنی اتفاقات خاصی باید برام بیوفته 

بین اینا شاید همون ۱۸ از همه خاص‌تر بود که اومدم تهران و دانشجو شدم و انواع اتفاقات سال ۹۸ افتاد 

ولی ۱۷,۲۰ که خبری نبود 

یعنی چیزی یادم نمیاد 

پس لابد خاص نبوده 

امسال؟

نمی‌دونم 

دیشب کلی گریه کردم 

بند نمیومد لامصب 

صبح هم چشام طبق معمول مثه سگ پوف داشت 

در نتیجه همش موهام تو چشام بود 

داشتم فکر می‌کردم قبلاًها چقدر فکر می‌کردم خوشبخت و سالمم 

ولی الان حس می‌کنم اعماق وجودم پر درده 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۰

نظرات  (۲)

درود

وبلاگ زیبایی دارین ، به من هم یک سر بزنین :
366day.ir

راستی ممنون میشم اگه من را هم به پیوندهای روزانه تون اضافه کنین.
سپاس فراوان

تولدت مبارک :)

آدما معموات تو روز تولدشون این احساس بد و پوچی رو دارن . بهش پرو بال نده . 

پاسخ:
مرسی :)
اره خیلی بده از یه سنی به بعد به جای خوشحالی اینجوری میشه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی