حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

استاد عزیزم

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰ ب.ظ

امروز بعد یه هفته به استادم پیام دادم گفتم راجع‌به فلان چیز تحقیق کردم و اینجوری 

تحقیق خاصی هم نکردم 

یه سرچ الکی کردم و همونو بهش گفتم 

خلاصه بهم یه وویس داد 

گفت سلام وقت شما هم بخیر ممنون

استاد عزیزم 

بهت پیام ندادم که بهم بگی ممنون 

خواستم یادآوری کنم که منم هستم 

اینجا منتظرم 

که یه موضوع بهم بدی 

که من بدبخت یه کاری بکنم 

یه گلی به سرم بگیرم 

ازت ناراحتم استاد 

یه کاری برام بکن دیگه 

ناراحتم 

زشته بهش بگم موضوع من چی شد؟

خودت بیا و فردا برام یه وویس بفرس بگو آقا این موضوع 

نمیشه؟

 

 

تو مسجد این خدابیامرز خیلی همه چی یه جوری بود 

با اینکه خیلی مهربون بود و همه دوستش داشتن 

ولی انگار هیچکی به جز زنش و خواهراش و دخترش عزادار نبودن

اینکه زندگی در جریانه چیز عجیبیه 

اینکه «بدون تو می‌میرم» دروغه عجیبه 

یعنی یه حال عجیبیه کلا

که دوست داری نباشی ولی مجبوری باشی 

به هرحال 

خوشبختانه/بدبختانه دنیا ادامه داره 

 

​​​​

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۱۹

نظرات  (۳)

عزیزم متاسفانه با وضعیت الان، هیچ استادی مثل قبل وقت نمیذاره؛ البته کارشون درست نیست ولی کاملا طبیعی هستش.

خودت باید یه کاری کنی، یه چیزی پیدا کنی، ادامه اش بدی و تمام. سعی نکن نظر استاد رو ریز به ریز برای کارات بگیری. متاسفانه من یه تجربه خیلی بدی توی این زمینه دارم که الان شدت استرس تمام بدنم رو به درد میاره.

من دانشجوی ارشد بودم، دهنم صاف شد تا یه نظری از استاد بگیرم، قبلش خیلی تعریف تهران رو شنیده بودم ولی دیدم اونم چیزی از امیرکبیر کم نداره، همه ی دانشگاه ها به قهقرا رفتن.اینطور شد که دم دفاع دارم از شدت فشار وارده له میشم. قبلش خدا شاهده هر چند وقت یه بار میرفتم می‌پرسیدم و چیزی نمی‌گفت یا الکی تعریف می کرد، میگفتم فلان کار رو بکنم میگفت نه نمی خواد خوبه. بعد یهو دم دفاع یادش افتاد منم هستم، یکی هست هر جلسه حاضره، داره یه غلطی میکنه مثل اینکه، بذار ببینم چیکار کرده.

میدونی بیشتر از این ناراحتم که نظراتش برام خیلی مهم بود، باید سرم رو مینداختم پایین و کارم رو جلو میبردم، نه اینکه ازش نظرش رو بپرسم و بعد اونم سرخوشانه بگه نه کافیه همینا خیلی خوبه. بعد که سرش خلوت شد تازه اندازه ی دو سه روز برام وقت بذاره بعد بگه نههههه اینجوری نمیشه بهتره فلان چیزها (همونایی که قبلا بهش میگفتم میگفت نه) رو هم اضافه کنی :| الانم در به در دنبال داور داخلی ام که بهم تا آخر شهریور وقت دفاع بده، صد بار گفتم آقا من تا آخر شهریور وقت دارم، انگار وقت خالی شون رو گفتن چقدر زمان میبره، دلم میخواد بمیرم از دست همه شون.

امیدوارم این تجربه ی دردناک من به دردت بخوره، خودت ادامه بده ایشالا که موفق باشی :)

پاسخ:
واقعا متاسفم که یه همچین تجربه‌ای داشتی :(
امیدوارم مشکلت حل بشه :(
ولی آخه من کارشناسیم فقط می‌خوام یه چیز ساده انجام بدم تموم بشه بره :(
ولی این استاد میگه یه چیز درست و حسابی باشه که از توش مقاله دربیاد 
به خاطر همین میخواد یه موضوع جدید و کوفت و زهرمار داشته باشه 😭

شاید منتظره کاملا بگی یا خلاصه از شروع کارت، اغلب اینطورین!

از ChatGpt کمک بگیر 

پاسخ:
نه آخه اینجوری بود که یه سری کار گفت کردم بعدش دیگه خودش گفت من اینا رو بررسی می‌کنم که یه موضوع بهت بدم 
ولی یه هفته بیشتر گذشته هنوز خبری نیس :(

شاید بهتر باشه بگیم استاد هم استاد های قدیم 

پاسخ:
:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی