حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

ای بابا 2

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۱۴ ب.ظ

خب دیگه من با غرغرام اومدم 

 

امروز صبح س پیام داد که ع ترم بعد گفته وقت نداره تی ای نمیشه 

تی ای اون درس دومیه که هنوز تصمیم نگرفته بودم که درخواست بدم یا نه 

خلاصه گفت بیا تو بشو منم کمک می کنم 

منم گفتم سخته بخوام خودم تی ای اصلی بشم و اینا 

بعد گفت برای سه تا  درس دیگه درخواست داده که یکی گفته قبلا گرفتم 

و واقعا اعتماد به نفسش هااااا

ما از اون دوتا درس عملا هیچی یاد نگرفتیم من نمی دونم با چه اعتماد به نفسی درخواست داده 

واقعا ملت عجیبن 

بعد گفت به ث هم بگو با هم درخواست بدین 

بعد به ث گفتم 

گفت من دانشکده ریاضی تی ای شدم 

تی ای یه درسی که حتی اسم درسشم نمی دونست :////

و گفت هفت هشت نفریم و من تقریبا کار خاصی نمی کنم 

آقااااااا دیگه 

خب این درسا رو از کجا پیدا می کنن ملت 

آها 

تازه گفت استادش ریکام هم میده :////

چجوری پیدا می کنن این درسا رو هااااااااااااااااااااااااااااااااا

منم می خواااااااااام

تازه گفت پردازش تصویریه :(((

بعدم گفت اون استاد که ریکام نمیده می خوای تی ایش بشی خرکاری کنی که چی 

عررررررررررررررررررررررر

خب چیکار کنم که سگ تو این دانشکده پیدا نمیشه که ریکام بده 

 

 

از اون طرف هم استاد گرامی پیام دادن که خب خیلی رو اینا کار شده کار ما سخت میشه 

منم گفتم خب الان چیکار کنم 

فرمودن عرض می کنم خدمتتون

و هنوز عرض نکردن خدمتم 

 

هد تی ای اون یکی درس هم رفته کربلا فک کنم 

چون جواب نداده هنوز 

لنگ در هوا مانده ام 

آه 

 

انتخاب عنوان هم سخت شده 

فک کنم باید شماره بذارم که غرغر 1 و 2 و ...

هی میگه این عنوان تکراریه 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی