حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

صبح

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ

این چند روز فعلا خیلی می‌خوابم صبحا 

بعد الان بیدار شدم داشتم گزارش آمار رتبه برترای کنکور که هشتاد درصدشون مهاجرت کردن و می‌دیدم 

ناراحت نشدم اصلا 

اینجوری بودم که خب اینجا واقعا لیاقت موندن نداره 

بعد رفتم تو گروهمون دیدم م پیام داده که من فردا پروازمه و ...

ولی اینجا دلم سوخت 

یه بار دیگه تو ذهنم اومد که تو ۲۴ ساعت تو هواپیمایی و وقتی می‌رسی با کلی خستگی و چمدون سگ نیس بیاد دنبالت 

و من ریدم به سر تا ته این مملکت 

و اینکه نرفتم ببینمش 

یعنی خانواده نذاشت 

و شاید هیچ وقت دیگه تا آخر عمر نبینمش 

یادمه وقتی سال آخر دبیرستان بودم و ن رفت 

یه تولد گرفت که البته تولدش نبود هنوز 

بیشتر گودبای پارتی بود 

توش این مدلی بودیم که هی نوبتی می‌رفتیم تو اتاق نفس عمیق می‌کشیدیم خودمون و باد می‌زدیم که آب تو چشامون خشک بشه دوباره برمی‌گشتیم 

یادمه شب رفتنش یه پیام بلند و بالا بهش دادم 

اتفاقا ما تو مسافرت هم بودیم 

کلی هم گریه کردم 

بعد در جواب پیامم گفت برو خودتو جمع کن 

کلی هم بهم خندید :(

و بعدش کلی پشیمون شدم که بهش پیام دادم 

و خاک برسرش و خاک بر سرم 

اعع الان فهمیدم که وقتی می‌نویسم خاک برسرت کلمه بعدی پیشنهادی کیبوردم نگینه :))) 

حتی اینم داره میگه خاک برسرت نگین :)))

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی