حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

خیلی ضایعه اس

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۴۲ ب.ظ

ولی فکر می کنم هیچ وقت فارغ التحصیل نمی شم 

بعد پاس کردن 137 واحد

بمونم و تهش هم هیچی :(

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۴

نظرات  (۳)

چرا؟!!! 

برای پروژه میگی؟ قوانین دانشگاه یا جی؟

پاسخ:
پروژه
۲۴ مرداد ۰۲ ، ۱۹:۰۱ ماهی طلایی

صبر کن 

پاسخ:
هعی :(

واحدای باقی مونده رو نمیتونی معرفی به استاد بگیری؟

پاسخ:
پروژه آخرم مونده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی