حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

حالِ خراب

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶ ق.ظ

یعنی می‌خوام بگم من ریدم تو مغز و هورمونام جفتش با هم 

اینم موضوع بود تو گفتی 

آخه بی‌شعور تو نباید قبلش بری یه سرچ بکنی ببینی دیتا هس نیس چی هس چی نیس 

احمق 

حداقل چهارتا چیز دیگه هم می‌گفتی خب بی‌عقل 

وای خاک برسرت نگین 

یعنی یه چیزی بخواد درست هم بشه خود خرت با خریتات نمی‌ذاری 

خب الان می‌خوای چیکار کنی 

پس فردا بهش بگی هیچی پیدا نکردم 

راستییییی شاید جالب باشه که من به فلان چیز هم علاقه‌مندم 

چطوره راجع‌به اون ادامه بدیم ://///

احمق 

وای کاش میشد بهش بگم که مشکلم چیه و چه مرگمه 

آه 

این از مغز نداشته 

از اون طرف هم هورمون‌ها حمله کردن بهم 

میل هیچیم نیس 

از اهنگام لذت نمی‌برم 

دوست ندارم فیلم ببینم 

حوصله دیدن ویدئوهای مورد علاقه‌مو ندارم 

کل خانواده این روزا دغدغه‌شون اینه که من نمی‌رم بیرون 

بله من نمی‌رم بیرون 

با کی برم بیرون 

کسی نیس که باهاش حرف مشترکی داشته باشم 

واسه همین اصن با مامانم نمی‌رم پیاده روی 

چون برام آکوارده که نیم ساعت کنار هم راه بریم و هیچی نگیم 

چون هیچ حرفی با هیچکی ندارم بزنم 

این روزا بی‌هیجان‌ترین کار جهان و می‌کنم 

بازی فال ورق گوگل 

بدون هرگونه هیجانی 

می‌تونم ساعت‌ها بشینم و بازیش کنم 

بعضی وقتا هم به خواب پناه می‌برم 

که فقط بگذره و حرف کسی رو هم نشنوم 

دلم تنهایی می‌خواد 

تنهای تنهای تنها 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۷

نظرات  (۳)

ولی دلت تنگ میشه یه روز حتی واسه حرف نداشتن با مامانت.... تنهاش نذار 

پاسخ:
نه بابا حالا من یه چیزی گفتم. اصن جایی ندارم برم :)

اینجوری نگو به خودت

مگه ما در حالت عادی و نرمال هستیم که تصمیمای که میگیریم کاملا درست از اب در بیاد. وقتی ما هر روز با هزارتا استرس و فشار روبه رو هستیم معلومه که ممکنه کارایی بکنیم که غلط از اب در بیاد. خودتو سرزنش نکن واقعا. هممون تو بد شرایطی هستیم.

یکم با ارامش بیشتر فکر کن بازم موضوعتو بررسی کن شاید در جستجوهای اول داده ای پیدا نشده شاید از یه راه دیگه ای که هنوز به فکرت نرسیده بشه داده پیدا کرد. شاید نیاز باشه با یکی خارج از دانشگاه تون تو یه دانشگاه دیگه حتی شده دانشگاه خارج مکاتبه کنی. کسی که رو اون موضوع کار کرده باهاش کانکت شی و داده ای در اختیارت بذاره. در نهایت هم اگر واقعا دیدی نمیتونی با این موضوع کار کنی در کمال صداقت به استادت میگی چه اتفاقی افتاده و اینکه چه قدر ناراحتی که مجبوری باز موضوع عوض کنی و از این بی برنامگی شرمنده ای اما ناخواسته بوده؛ اونم حتما درکت میکنه.

نگران نباش فقط با ارامش پیش برو. تو حتما میتونی یک راه حلی پیدا کنی.

پاسخ:
مرسی بابت روحیه *.*
خدا رو شکرررر یکممم موضوع و عوض کردم یه دیتا تونستم پیدا کنم حالا ولی معلوم نیس به دردم بخوره یا چی
ولی کلا بخش زیادیش که اینجوری میشم به خاطر هجوم هورمونه :(
بازم مرسی :*

البته امروز که مامانم از خونه بیرونم کرد درکت می کنم😐😑😑💔🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🖤🖤

پاسخ:
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی