حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

شب عجیبیه

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷ ب.ظ

از اون طرف مرحوم سالامانکا به دیار باقی شتافتن 

از اون طرف یوزورو بیانیه داده من ازدواج کردم (عرررررررررررر)

باشه این مورد دوم گفتنش برای یکی تو سن من شاید ضایع باشه 

ولی به درک 

بچه‌امممممممممم داماد شدههههههههههه 

عرررررررررررررررررررررر

از اون طرف ظهر قسمت آخر جوجوتسو که اومده بود و دیدم 

غم ناکم هنوزم 

امیدوارم هفته خیلی خیلی خوبی تو راه باشه 

هی می‌خواستم یه چیزی بنویسم ولی چیزی برای نوشتن نداشتم 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی