حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

من ریدم تو این زندگی

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۱۹ ب.ظ

سلام 

اینو دارم می‌نویسم درحالی که توی قطارم و دارم می‌رم تهران 

در کمال تعجب استرس دارم 

استرس اینکه نکنه کارام پیش نره 

خیلی عجیبه حقیقتا 

البته استرس محیط جدید و آدمای جدیدی که قراره ببینم هم هست 

وای تو رو خدا دعا کنین برام 

 

وای من دیشب فهمیدم که فیلم زن چایکوفسکی اومده 

چرا من خبردار نشده بودم؟؟؟

به هرحال دانلودش کردم 

و دیدم 

و الان قلبم مچاله‌اس

واقعا مچاله 

برای خودش 

برای زنش 

که چقدر بدبخت بودن جفتشون 

هیچ وقت موقع گوش دادن به دریاچه قو انقدر قلبم مچاله نبوده 

آه 

چرا 

آخه این چه کاری بود کردی مرد 

چرا هم خودتو بدبخت کردی هم اون زنو؟

نمی‌دونم شاید منم جای اون زن بودم همینجوری رفتار می‌کردم 

اخخخخخ قلبم 

اخ 

اینکه بخوای و خواسته نشی خیلی سخته 

اینکه بخوای و ازت متنفر باشه تو یه لول دیگه‌اس 

آه 

خود چایکوفسکی هم قبول داشته که اشتباه کرده 

و خب حالا که خود مرحوم قبول داشته ما کی باشیم که قبول نداشته باشیم 

من ریدم دهنت عشقم با این اشتباهت 

 

بلبل جان هم که فیلتر شد 

دست مسئولین درد نکنه که انقدر به فکر مشکلات مردمن 

 

وای ناراحتمممممم 

وای 

هجوم هورمون های زیاد هم هست 

این فیلم غم شیاف کنی هم که بود 

اصن اه 

 

 

 

من ریدم تو این زندگی یعنی 

ریدم که من باید پریود بشم دیروز 

بچه‌هامون نیان دنبالم 

پله برقی مترو انقلاب خراب باشه و منم ساک به این سنگینی داشته باشم (باز حالا خوبه یکی کمکم کرد)

ساکم انقدر سنگین باشه که یه طرفش رو زمین کشیده بشه و عملا چرخش در بره 

کل مدت رو زمین بکشمش و وقتی رسیدم به اون سگ دونی 

زنگ و بزنم و بگه اشتباه اومدین 

بعد پیام بدم به س و بگه کلا آدرس و اشتباه رفتی 

بعدم که کلا آنتن گوشیم بره و سیم‌کارتمو نخونه 

الآنم که این زنیکه جواب نمی‌ده بگه کدوم گورستونی باید برم کپه مرگمو بذارم 

بعدم زنگ زدم مامانم اینا رو تعریف می‌کنم میگه خب تقصیر خودته 

اه 

من ریدم تو این زندگی 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی