حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

غیب شدن

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۴۱ ب.ظ

وای دارم خفه میشم 

دوست دارم بمیرم 

اینجا به معنی واقعی کلمه سگ دونیه 

تختش انقدرررررررر بده و فنراش در رفته که حتی سطحش صاف نیس 

حتی اون کمدای دووجبی که می‌گفتن هم نداره 

واب کاش می‌شد برگردم ولی نرم خونه 

نرم که هی نزنن تو سرم که بیا ما که گفتیم نرو

از اینجا متفرم

از همه چی متنفرم 

دوست دارم حداقل یه هفته غیب بشم 

دوست دارم بمیرم راحت شم 

اه 

اه 

اه 

خدایا دیگه 

این چه کاریه می‌کنی 

یعنی تو مسجد دانشگاه بهم اسکان می‌دادن صد برابر از اینجا بهتر بود 

وای نمی‌دونم چیکار کنم 

برگردم یا بمونم 

خیلی دوست دارم برگردم 

ولی به خاطر سرکوفتا می‌دونم اونجام حالم بده 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی