حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

برگشت

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۲۷ ب.ظ

دارم برمی‌گردم

برای ساعت 5 بلیط دارم 

تا الان فقط مامانم می‌دونه 

که اونم گفت یه وقت یه مشورت نکنی با ما 

خب راه قرض داشتی که بری 

ما که گفتیم نرو 

بابامم بفهمه همینه 

آه 

واقعا کی فکرشو می‌کرد اینجوری تو تهران ازم استقبال بشه که حتی نتونم 5 ساعت تحملش کنم 

​​​​​​

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۸

نظرات  (۳)

۲۹ تیر ۰۲ ، ۲۰:۰۱ یاسمن گلی :)

امیدوارم سفر خوبی داشته باشی

پاسخ:
مرسی ولی انقد بد بود نرفته برگشتم :(

انقدر بد بود یعنی ؟ :(((
خب الان چاره چیه خلاصه باید بری باز دیگه... هییییع... 

پاسخ:
انقد یه عالمه اتفاقاتی بد پشت هم افتاد تو مدت کم واقعا نمی‌تونستم تحمل کنم 
نمی‌دونم باید چیکار کنم و به جز اون خراب شده هم جایی ندارم و اینکه نمی‌دونم چیکار باید بکنم خیلی عصبی‌ام می‌کنه 
۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۲:۱۱ یاسمن گلی :)

اِ چقدر حیف :(

پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی