حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

ایش

جمعه, ۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۴۰ ب.ظ

 

می‌خواستم یه چیز بلند بالا و بی‌مفهوم بنویسم 

البته غرغر نبود

یه مقدار زیادی خاطره و چیز میز راجع‌به خودم بود 

بعد دیدم چقد بقیه خوب و زیبا می‌نویسن 

چقدر من چرت و پرت می‌نویسم 

ناراحت شدم 

پشیمون شدم از نوشتن

ایش 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۳

نظرات  (۱)

چراااا، بنویس :)

نوشته هات رو از ما دریغ نکن :(

پاسخ:
دیگه چون تو گفتی باشه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی