حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

موزه

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸ ب.ظ

سلام.

خب دیروز روز موزه و میراث فرهنگی بود و همه موزه‌ها مفتکی بود :)))

صبح ساعت هفت پاشدیم رفتیم دیگه در کاخ سعدآباد و رفتیم باز کردیم

به‌به واقعا 

بالاشهر چقدر زیباست 

اصن انگار شمال بود 

رودخونه داشت 

سرسبز بود 

قبلا هم گفتم فک کنم 

جوبای اینجا موش داره جوبای بالاشهر آب روان 

دیگه ظهر شد ملت هم اومدن خونه شاه پیکنیک :)))

از ۱۶تا موزه‌اش ۳تاش بسته بود 

۲تاشو ما نرفتیم 

۱۱تاشو رفتیم 

موزه سبزش بسته بود لامصب 

خوباش فرشچیانش بود که خیلییییی خوب بود 

و اون کاخ ملتش 

پارسال همین روز موزه رفتیم کاخ گلستان 

اونجا به نظرم خیلی قشنگ تر بود 

هم از لحاظ رنگی رنگی بودنش 

هم آینه‌کاریاش 

هم کلا محیطش 

سعداباد چون خیلی بزرگه رسیدگی بهش سخته 

دیگه عرضم به خدمتتون اینکه یکم هم بازی کردیم اونجا 

و ناهار خوردیم 

بعدم تو راه برگشت ع و م دعواشون شد 

خلاصه ما هفت صبح تا هفت شب داشتیم می‌گشتیم 

بعد من هشت شب تا هشت صبح خوابیدم 

 

یه نکته دیگه هم راجع‌به بالاشهر 

اینکه چقدر همه چی زیباست اونجا 

به جز اختلاف طبقاتی البته 

ولی اصن دست‌فروشا یه چیزای زیبایی می‌فروشن که اصن به 

تنوع مغازه‌های مشهد از دست‌فروشیای اینجا کمتره 

 

​​​​​پروژه‌امو نمی‌تونم جلو ببرم 

چوم دقیقا نمی‌دونم می‌خوام چیکار کنم 

یعنی اینجوری که می‌ترسم یه چیزی تو پوروپزالم بنویسم که بعداً نتونم انجامش بدم 

احیانا کسی سابقه کار با یونیتی داره اینجا؟

و یا بازی‌سازی برای کینکت با هرزبانی؟ 

همینا دیگه 

شب‌مون توت‌فرنگی‌ای 

خوابای خوب ببینیم 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی