حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

خدایا صبر بده

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۳۴ ق.ظ

که اینا رو بتونم تحمل کنم 

این یکی که رل زده صبح تا شب یا نیس یا اگه هست داره پشت تلفن چرت و پرت میگه 

بعد آخه لامصب چرا تو اتاق حرف می‌زنی 

اه عنم گرفت 

اون یکی هم که دیگه ته گاوی 

آدم جدید پیدا کرده 

اونم که آویزون کون اینه 

صبح تا شب تو اتاق ماس 

هم‌اتاقیا خودش ناراحتن که صبح تا شب اینجاس 

نکبت بطری آب تو یخچال و دهن می‌زنه می‌خوره 

وسایلاشونم که کلا وسط اتاقه 

تو تختم که انقدر بهم ریخته‌اس که جا نداره بخوابه 

میاد وسط جا می‌ندازن دوتایی وسط می‌خوابن جلوی تخت من 

انگار اینجا چقدر جا داره 

خودشم می‌دونه چقدرررررر بدم میاد از این کار 

باز هی انجامش میده 

دلم می‌خواد خفشون کنم 

گم شین برین تو نمازخونه بخوابین اگه می‌خواین پیش هم بخوابین

 وای خیلییییییی عنم می‌گیره از این دوتا 

حتی بیشتر از دوتای قبلی 

تازه می‌خوان مهمون هم دعوت کنن از شیراز پاشه اونم بیاد 

وای 

همون صبح تا شب برین بیرون نیاین 

اه 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی