حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

اخبار این چند وقت

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵ ق.ظ

سلاااام 

خب بالاخره بچه‌ها مجبورم کردن که به اون دختر نکبت پیام بدم و اونم انگار بدش نمیومد و قراره فردا بریم پیش استاد بگیم که نمی‌خوایم با هم پروژه بدیم 

وای می‌دونین چند روز قبل هم‌گروهی یکی از درسام گفت از پروژه‌تون چه خبر 

بعد من گفتم هیچی. هیچ کاری نکردیم 

بعد گفت آخه من به اون دختره که من باهاش پروژه داشتم گفتم که بیا با هم یه مقاله بدیم و بیشتر کاراشو خودم کردم و اینا 

گفته نه من باید مقاله و اینا بخونم چون نگین عجله داره می‌خواد پروپوزال بده -.-

نکبت 

هیچ کاری هم برای هیچکدوممون نمی‌کنه -.-

خلاصه امیدوارم فردا هم به خیر بگذره و بتونم خودم یکم کارای پروژمو انجام بدم سریعتر این پروپوزال کوفتی رو بدم 

 

بعد اینکه قرار بود هرکس رندوم برای یکی کادو بخره و اسم م به من افتاده بود و براش یه کراپ و چشم‌بند عروسکی خریدم 

س هم برای من کادو خریده بود. برام یه پازل ۱۰۰۰ تیکه و یه جفت جوراب و یه استیکر لیوای خریده بود. 

خیلی حرکت باحالی بود 

اگه وضعیت مالی اجازه می‌داد تندتند این حرکت و می‌زدیم خیلی حال می‌داد. 

 

بعد اینکه اون یکی م اومده بود خوابگاه برای همین مراسم کادو دادن و اینا

داشت تعریف می‌کرد که رفتن استانبول برای وقت سفارت و انگشت نگاری و اینا 

و هنوز با اینکه چندماه مونده که بره خیلی بد بود حالش و می‌گفت نمی‌رم و اینا 

بعد یه حساب کتاب سرانگشتی کردیم که پول اولیه لازم برای کانادا چقدره 

و خب اینجوری دراومد که ۲۰۰ملیون برای اولش که بری بدون هزینه‌های ماه اول که باید از جیب بخوری 

و ۵۰۰ملیون هم برای اون ۱۰۰۰۰دلاری که باید بخوابونی یه حساب برای تمکن مالی 

و خودش داشت می‌گفت که من به بابام گفتم که با پس‌انداز و اینا من نمی‌تونم برم و حتما باید یه چیزی بفرشیم 

و خب بابای من چیزی نمی‌فروشه 

بعد گفتیم که خب یه جایی که از ایتالیا بهتر باشه و از کانادا هم ارزون‌تر باشه کجا داریم این وسط 

که خب جایی پیدا نکردیم خیلی این وسط 

تو رو خدا اگه کسی برای مستر رفته یه جایی غیر کانادا و ایتالیا بگه ببینم کجا رفته 

یعنی مثلا هلند و اسپانیا و سوییس هستن ولی خب شرایطشون سخته فک کنم 

اصن چرا انقدر مهاجرت سخته ها 

از آلمان هم که بدم میاد 

اه دیگه اصن 

 

باید اون فیلم اموزشیا رو بفرستم توی گروه بچه‌ها 

ولی می‌ترسم 

که می‌فهمن من این سری سوالا رو طرح کردم 

و دیگه میان سوالاشونو از من می‌پرسن 

و اگه یه چیزی بپرسن که من بلد نباشم چی :((

 

پس فردا میانترم مخابرات دارم 

همه امیدم به چت‌جی‌پی‌تی‌عه :)

 

داشتم فکر می‌کردم که یه سال بمونم که پول آزادسازی مدرک ندم 

به‌حاش تو این یه سال یه مقاله بدم 

بعد دیدم که خب تو این یه سال احتمالا دلار انقدر گرون میشه که دوبرابر پول آزادسازی اون مدرک ضرر می‌کنم

 

اقا من خیلی غلط املایی دارم تو متنام فک کنم 

که خدایی نصفش به خاطر این تصحیح خودکار خنگه کیبورد لعنتیه

 

همین دیگه 

​​​​​​شب بخیر :*

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی