حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

اثرات مود

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴ ق.ظ

دیشب اونجوری بودم 

الان یه جوری حالم خوبه 

البته چشم نکنم خودمو 

اصن یهو خیلی با خودم حال می کنم 

نشستم دوتا از کارامو کردم 

حس خوب تلاش 

رفتم حموم 

و موهام فر شده 

و مقدار قابل توجهی بلند شده 

و درحال حاضر می تونم بشینم جلوی آینه و ساعت ها قربون صدقه خودم برم 

قربون خودم برم :)

همین دیگه 

گفتم از حال خوبیام هم بگم 

همش غرغر نباشه 

ان شاالله حال همه همیشه خوب باشه 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی