حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آدمای بی مسئولیت

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴ ب.ظ

وای وای واااااااااای

آدمای بی مسئولیت واقعاااااااااااا اعصابمو خورد می کنننننننن

گاااااااااد

پیام دادم به اون یارو که قرار بوده با هم تمرینا رو تصحیح کنیم 

خانوم قرار بوده یه دور همه تمرینا رو تصحیح کنه 

بعد بفرسته برای من که من اونایی که کم کرده رو چک کنم ببینم درست کم کرده یا نه 

و تا 18ام هم باید نمره ها رو ثبت کنیم 

و من بهش پیام دادم امروز که تصحیح کردی؟

و گس وات؟؟؟؟؟؟؟؟

خانوم فرمودند که من کار داشتم نرسیدم 

انگار بقیه بیکارنننننننن

بی شعور 

من پاررررههههههه شدم تا اینا رو تصحیح کردم 

بعدم فرمودند که اگه میشه تو تصحیح کن بفرس برای من که من چک کنم 

و گفتم اوکی بیا اینا رو من تصحیح کردم چک کن 

حتمااااااااااااا تا 18ام ثبت کن 

و مطمئنمممممممم که همین کارم نمیکنه 

یا عین نمره های منو ثبت می کنه بدون اینکه چک کنه 

یا تا ددلاینش ثبت نمی کنه 

و این وسططططططط

هدتی ای گرامی اومدن به من پیام دادن که همه چی اوکیه؟

دیدم تا الان نمره ای ثبت نکردین با هم هماهنگین؟

خب من چی جواب اینو بدم 

گااااااااااااد

 

از اون طرف 

اون دختره نکبت هم برای پروژه همینجوریه 

من نمی فهمم واقعا 

مگه بقیه کار ندارن 

بی شعورا خب پس چرا مسئولیت قبول می کنینننننننن

آههههههههه

 

واقعا اعصابم خورده 

خیلی خیلی اعصابم خورده 

چقدر بی شعورن ملت 

تازشم

تو قطار پریود شدم 

اعصاب خوردی رو اعصاب خوردی 

باز خوبه حداقل اون یکی دیگه که باهاش تو دوتا درس هم گروهیم 

البته اگه چشمش نزنم 

اینجوری نیس 

اون می فهمه ددلاین چیه -.-

یعنی حداقل تا الان که می فهمیده 

گااااد 

ما را از شر این ها برهان 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۵

نظرات  (۱)

حرص نخور

پاسخ:
نمی‌تونمیمسدطمشکچشوطک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی