حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

خونههههههه

چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۰۲:۰۵ ب.ظ

خب رسیدم خونه 

یعنی زنده رسیدم خونه 

دیشب مطمئن نبودم بتونیم سالم برسیم به راه‌آهن 

شانس آوردیم بارون گرفت 

هوا بو عن دود می‌داد 

هر ازگاهی هم صدای بمب میومد که نگهبانمون می‌گفت بیاین فردا برین خونه‌هاتون 

یه اسنپ بی‌ادب هم اومد و دید چمدون داریم راه‌شو کشید رفت 

وای اینو بعدیه و اون آقاهه که بلیط چک می‌کنه و هم کوپه‌ایامون که یه پدر دختر بودن خیلی مهربون بودن 

تو قطار کلی بازی کردیم با لپ‌تاپ 

مدت‌هااااااا بود بازی کامپیوتری نکرده بودم 

یعنی واقعا سااااال ها بود 

چسبید بهم 

 

و الان 

رسیدم خونه 

و یکی یکی دارن تعریف می‌کنن که نبودی اینجوری شد اونجوری شد بهت نگفتیم که حواست از درس پرت نشه 

و دعا کنین این چیزی که شده که من نصف‌شو نبودیم درست بشه 

بعدش میام تعریف می‌کنم 

خیلی دعا کنین 😭😭😭😭

 

و اینکه سه‌شنبه بعد امتحان نشسته بودیم داشتیم حرف می‌زدیم 

و فهمیدم کههههه

من که این همه می‌خواستم تی‌ای بشم 

استاد گفته که دیگه از این ترم ریکام نمی‌ده 😭😭🤦🤦

و من ریدم به این دانشکده 

هشتاد درصدشون که کلا ریکام نمی‌دن 

اون دو سه نفری هم که می‌دادن دیگه نمی‌دن

یعنی تو یه دانشکده تو نمی‌تونی از سه نفر 

فقط سه نفررررررر

ریکام بگیری 

آه 

برای ارشد هم گفتن که اگه بخواین ارشد بخونین باید حتما دفاع بکنین وگرنه بخواین نصفه ول کنین ریکام نمی‌دیم

این از این 

اون از قیمت آزاد کردن مدرک 

اون از پول دلار 

هق 

چقدر ما بدبختیم 

دیگه ناراضییم فقط باید بمیریم 

نمیشه بریم 

 

خب دیگه 

خیلی غرغر کردم 

کلیییییی کار دارم برای عید 

کلیییییییی 

که امیدوارم برسم انجامشون بدم 

عیدتون هم پیشاپیش مبارک 

امیدوارم سال خوبی برای همه باشه 

اها 

یادم باشه یه پست جمع بندی سال ۴۰۱ بذارم 

همین دیگه 

 

 

​​​​​

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی