حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

استرس سگگگگ

شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۰۱:۰۹ ق.ظ

خب دیگه 

گفتم ایمیل نیومد دیگه 

خب اومده 

برای فردا ظهر جلسه داریم

یعنی دیگه امروز ظهر 

و دیروز هم فهمیدم که فردا کوییز مخابرات دارم 

از یه حجم زیادی 

و نمی‌تونم از انتگرال‌گیر استفاده کنم 

و خب مشکل اصلی اینه

و پس فردا هم میانترم اول میکروعه 

که هیچی هم از اون یادم نمیاد و باید بخونم 

سه‌شنبه هم بلیط دارم 

و این سه روز خیلییییییی سنگینه برام 

و بخوام بگم مهمترینش برام همین اولیشه 

برا سه‌شنبه می‌خواستم برم دفاع استاد آزمون 

ولی اگه قرار باشه برای روز آخر این طرف عید بریم بیرون با علی 

دومی رو ترجیح می‌دم 

وای من نمی‌دونستم ولی مثکه اون روز گفته که 

سال تحویل تنها تو برجکه :(((

داشتم فکر می‌کردم که من اگه بودم که تک و تنها مجبور بودم تو برجک ساعت‌ها تنها باشم 

چه فکرایی که به سرم نمی‌زد 

آه 

خیلی گناه داره 

خلاصه برای این سه روز خیلی برام دعا کنین 😢

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی