حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

جمعه بازار

جمعه, ۵ اسفند ۱۴۰۱، ۰۳:۰۱ ب.ظ

اقا 

سلام 

عیدتون هم مبارک 

من رفته بودم جمعه بازار 

همون که قبلاً تو پارکینگ پروانه بود 

الان تو باغ هنره 

چقدرررررر دوستش دارم 

پر یه عالمه چیزای رنگی رنگی و قشنگه 

می‌خواستم برای موژان کراپ بخرم 

برای عید قرعه کشی کردیم که هرکس برای یکی کادو بخره 

و هیچکس هم نمیدونه کی قراره براش کادو بخره 

و من باید برای موژان یه چیزی بخرم 

حالا خلاصه کراپ که پیدا نکردم 

ولی 

اقا من عاشق این سارافنا و مانتو پیراهنی بلندام 

که رنگی رنگی یا سنتی‌ان 

و خیلییییییی قشنگن 

و هیچکدوم و نمی‌خرم 

چون نمی‌تونم بپوشم 

یعنی اوکیه‌ها 

بلنده و با جوراب شلواری قشنگ میشه تو خیابون پوشید

و مشکل اینجاس

یعنی خب هیچکی اینجوری نمی‌پوشه 

و خب منم نمی‌تونم اونجوری بپوشم 

خارج راحت‌تره

اگه یه روزی رفتم

میام قبلش یه عالمه از اینا می‌خرم 

خیلی قشنگنننننننننننن 

همین دیگه 

اومدم اینو اعلام کنم =))

 

تنها رفتم 

چون بچه‌ها صبحا خوابن 

و حتی ظهرا هم خوابن 

حتی عصرا هم خوابن 

و یهو و بدون برنامه میرن بیرون 

و نمی‌تونم اینجوری برم 

چون معمولا وقتی میرن که یه عالمه کار دارم 

ولی چه اون دفعه که تنهایی رفتم تجریش 

چه این دفعه که رفتم جمعه بازار و باغ کتاب 

خیلی خوش گذشت بهم 

با خودم خیلی حال می‌کنم :))

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی