حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

جیییییغ زیااااااااد

چهارشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴ ق.ظ

سنسپپکسویپینسمسکژپیمگشچسپینیدذینیکسکس

بعد یه ماه جواب ایمیلم و دادن 😭😭😭🤧🤧🤧💃💃💃

وای باورم نمیشه

امیدوارم فقط وسطش به غلط کردم نیوفتم 🤧🤧🤧

این همون کاریه که گفتم می‌خوام انجام بدم ولی دودلم 

خب رفتم تی‌ای شدم 😭😭😭💃💃💃

گااااااد 

امیدوارم همه چی خوب پیش بره 😭😭😭

نمی‌دونین تی‌ای شدن تو دانشکده ما و مخصوصا گرایش ما چقدر سخته 😭😭😭

تا فردا همینطوری 😭😭😭

نکنه اشتباهی بهم ایمیل زده باشه 

چون تو این یه ماه که خبری ازش نبود 

ولی خب چهار نفر و سی‌سی کرده 

احتمالا درسته 😭😭😭

وای تازه این ترم درس برای ارشداس 

و من میشم تی‌ای ارشدا 😭😭😭

*جیغ های بی‌صدای فراوان از سر خوشحالییییی*

وای وای 

خدایا 

تو رو خدا کمکم کن کم نیارم و تلاشمو بیشتر کنم 😭😭😭

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۳

نظرات  (۱)

عهههههههههه دمت گرممممممممممم

موفق باشییییییییی

جیییییییییییغ

👏👏👏👏👏👏

پاسخ:
مرسییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی