حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

گیرکرده‌ام چون خر در گل

سه شنبه, ۶ دی ۱۴۰۱، ۰۵:۵۲ ب.ظ

یه تمرین دارم 

در واقع دوتا تمرین 

یه ماهه که دارمشون 

و انجامشون نمی دم 

درحالی که واقعا به نمره اش نیاز دارم 

ولی سخته 

و زورم میاد انجامش بدم 

یعنی چون نمی تونم انجامش بدم سختمه 

و دیگه این پنجشنبه ددلاین اخرشه دیگه 

و نه می تونم اونو انجام بدم 

نه از عذاب وجدان اون که انجامش ندادم کار دیگه ای 

صبح زنگ زدن گفتن میای بریم کوه برف بازی 

و گفتم نه 

الانم رفتن پارک قیطریه 

و بازم نرفتم 

درحالی که جفتشو خیلیییی دوست داشتم برم 

تازه امروز قرار بود بریم آزادی 

آه خدا 

 

آها یه چیز دیگه هم شده وقت کردم میام می نویسمش اینجا 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی