حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

پیشگیری

پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۱۷ ب.ظ

اقا من نمی‌فهمم 

این همه راه برای پیشگیری از بارداری هس 

چرا بچه میارین وقتی انقدررررر بی‌شعورین 

چرا بچه میارین وقتی خودتونم نمی‌خواین خب 

 

اخ که من چقدرررر ناراحت بودم روزی که گفتن زن این بشر حامله‌س 

حیوون آخه آدم می‌زنه تو گوش دختر 4 ساله‌ش؟؟؟

با آداپتور می‌زنه تو سرش کثافت؟؟؟

خدایی آدم بدون بابا بزرگ شه بهتر از این نیست که یه همچین بابایی داشته باشه؟؟؟

هی هم میگه من دارم می‌میرم 

خب بمیر دیگه لامصب 

 

این حجم از بی‌شعوری فقط منو یاد اون دختردایی ملیکا می‌ندازه 

که رفت زن یه آدم بیکار معتاد عرق‌خور که یه نفرم کشته شد 

با یه دختر که هنوز یه سالشم نشده 

چرا؟ چون قبلا ازدواج نکرده و پسره 

درواقع پسر نیست صرفا اسما پسره 

حالا انگار چه ملاک مهمیه اصن

 

چجوریه واقعا 

من نمی‌فهمم 

عقل نیست تو سر این آدما 

اصن آدم باورش نمیشه یه همچین آدمایی وجود خارجی داشته باشن

کاش حداقل بچه‌دار نشین 

کاش کثافت به زندگی یه نفر دیگه نزنین 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی