حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

چرا زنگ می‌زنین؟؟؟؟؟

سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۱۰ ب.ظ

من واقعا سواله برام 

چرا بهم زنگ می‌زنین؟؟؟؟

تا حالا شده من یه بار بهتون زنگ بزنم؟؟؟؟

چرا از پیام استفاده نمی‌کنین 

خب الان یه بنده خدایی که از قضا خیلی هم لاسو هست صبح زنگ زده به من 

خب چرا ؟؟؟؟

من واقعا نمی‌فهمم چرا ؟؟؟؟

اقا ما یه مدت واقعا کوتاهی با هم یه جایی کار می‌کردیم 

بعدش دیدی من ازت خبری گرفته باشم ؟؟؟

می‌خوای خبر بگیری خب پیام بده حداقل 

بعد من جواب ندادم 

چون با مامانم بودم و واقعا هم اعصاب نداشتم 

بعد من الان باید زنگ بزنم بهش؟؟؟؟؟

خب این گزینه که قطعا کنسله 

حتی می‌ترسم پیام بدم بهش که اره نتونستم جواب بدم دوباره زنگ بزنه 

و حتییییی می‌ترسم که یه وقت تو خیابون منو دیده باشه که زنگ زده باشه که بگه اعع حالا که اومدی مشهد (به خاطر آلودگی هوا تعطیلم و دوباره اومدم خونههههه) پاشو بیا دورهم باشیم 

بابا من حتی اینو دوم شخصم خطاب نمی‌کنم 

ولی این خیلی لاسوعههههه 

خیلی زشته بذارم چند روز بگذره بعد بهش پیام بدم که نتونستم جواب بدم و اینا؟

دوباره فردا زنگ نزنه یه وقت؟

خداااااااااااااااااااا

بابا من واقعا حساسم رو این موضوع 

واقعا مشکل دارم 

واقعا از صبح ذهنم درگیره 

چرا مردم اینجورین 😭😭😭

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی