حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

خستمهههه

شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲ ب.ظ

فردا امتحان دارم 

و حجمش خیلی خیلی زیاده 

حداقل 600تا اسلایده 

و اگه تموم کنمشون بازم نمی‌تونم جواب سوالا رو بدم 

چون سوالاش مفهومیه 

و الان خسته شدم انقد که خوندم 

و هیچی بلد نیستم 

و خوابمم نمیاد که الان بخوابم صبح زود بیدار شم 

فک کنم تصمیم دارم بیوفتمش

چون کلا ۱۴ واحد دارم و اینم سه واحدیه و نمی‌تونم حذف کنم :(

​​​​​​

تو اتاق داره درنای منقرض شروین پلی میشه 

قشنگه 

و غمگین 

دوست داشتین گوشش کنین 

​​​​​​

دیروز رفته بودم خونه یکی از فامیلامون 

چون خیلی اصرار می‌کرد بیا رفتم 

دلم خالی شد یکم 

کلی از این مدت تعریف کردم براش 

خانواده گوگولی دارن 

فقط دخترشون تو سن بلوغه و با داداشش که کوچیک‌تره هی دعوا می‌کنن 

پسرشون هم خیلی بدغذاس 

ولی درکل قشنگ بودن :)

 

دوشنبه گفتم برم مشهد خونه‌مون 

ولی بلیط نگرفتم هنوز 

موندم قطار بگیرم یا وایستم هواپیما لحظه آخری ببینم ارزون گیرم میاد یا نه

و می‌ترسم قطار هم دیگه گیرم نیاد 

خیلی خسته ام 

کاش بشه برم 

 

دلم یکم خواب بدون کوک کردن ساعت می‌خواد 

 

آه 

از اون طرف می‌ترسم برم خونه مون 

اینجا واسه ۱۶ آذر یه اتفاق هیجان‌انگیز بیوفته من از دستش بدم 

مثلا اگه شانس منه 

رئیسی که گفتن قراره بره یه دانشگاهی زارت پا میشه میاد اینجا 

 

کاش می‌شد از روی فردا پرش زد مستقیم رفت پس‌فردا 

هعی 

​​​​​​

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی